ברכות על הגיעך לטרום הרבע האחרון, הרבה כוחות למשוך את הישורת האחרונה, ובהחלט סגורה על זה שתוכלי ללידה (אם אני יכולתי, כולן יכולות, באמת...), הרבה אושר ובריאות, וכיף לשמוע ממך!
וליושבות הסלון של רותי, ברכות לחג החירות הממותן היטב, בתקווה שאחריו ואחרי המשבר העיראקי יחזרו החיים לסטנדרט שפוי.
|
תוכן התגובה:
|