פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 00:18 ריש מאת:
ברכות אידה, וחג שמייח לכל יושבות הסלון כותרת:
ברכות על הגיעך לטרום הרבע האחרון, הרבה כוחות למשוך את הישורת האחרונה, ובהחלט סגורה על זה שתוכלי ללידה (אם אני יכולתי, כולן יכולות, באמת...), הרבה אושר ובריאות, וכיף לשמוע ממך!

וליושבות הסלון של רותי, ברכות לחג החירות הממותן היטב, בתקווה שאחריו ואחרי המשבר העיראקי יחזרו החיים לסטנדרט שפוי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  00:45 חג שמח - דנדוש
15/4/2003  07:43 חג שמח ונפלא! מאחלת לכם ריחות אביב כמו זה שבעירי! (ל"ת) - תמי
15/4/2003  08:18 תמיד הריח של פריחת ההדרים יהיה הריח של פסח! - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש