בהיותי בוגרת ילדות מאזור השפלה-ריח הפרדסים הפורחים יהיה תמיד ריחו המבורך של פסח! מאחלת לכולנו ימים שקטים,נעימים,רצופי הפתעות מהסוג הקטן הנעים והאינטימי.אצלנו אומרים שנזכה לצאת מעבדות לחרות-אני בעד! כל אחד והעבדות הפרטית שלו.בברכה,שלכן,גילי
|
תוכן התגובה:
|