|
15/4/2003 09:45
|
יהודית
|
מאת:
|
|
אין רע בטלויזיה כל עוד היא מגיעה במינון נכון
|
כותרת:
|
ולא הופכת לעיסוק העיקרי של הילד. יש גבול דק שצריך לראות מה הכמות ומה התכנים. כי גם בהופ התוכניות רצות מהר, קצב הדיבור מהיר מאוד וכדי לקלוט את המילים והתוכן הם צריכים לראות את התוכנית שוב ושוב.מעבר לכך בערוצים כמו 2 יש פרסומות שעדיף שהחשיפה תהיה מנימלית ואם הגענו לערוצים אז צורת הלבוש של כל השחקנים היא מאוד פרובקטיבית. כך שטלויזה זה טוב במינון נכון כמו כל דבר בחיים. יהודית שפמן
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|