פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 11:28 ענת ב מאת:
דנדוש וכל מי שמאמין שהטכנולוגיה מעשירה את ילדינו כותרת:
אני חושבת שבכל הנוגע ללימוד בגיל הרך, האמצעים לא פחות חשובים מן המטרה, ואולי אף עולים עליה.
בדיוק עכשיו בנזוגי ואני מקיימים דיון בהמשכים (בין אמבטיות, ארוחות ערב והסעות לגנים) על צעצועים אינטרקטיביים.
לבני יש אוסף של משחקים דמויי-מחשב שקיבל מהדודים מאמריקה, שנורא רוצים שילמד אנגלית. הוא מעולם לא גילה עניין בלחיצה על כפתורים ושמיעת היגוי ה-ABC, ואני ממש לא מתפלאה על כך. מה שכן הפליא אותי לאחרונה הוא בתי שיום אחד לקחה את אחד המשחקים האלו מתוך הארגז בו היה מונח, ותוך זמן קצר "לימדה את עצמה" חצי מהאותיות. אז נכון שזה מאוד מרשים, אבל גם עצוב לי שהיא עשתה זאת לבד, כי אני מאמינה שהלימוד בגיל הרך צריך להיות באינטרקציה עם אנשים ולא עם מכונות. בנזוגי לעומת זאת משוכנע שיש דברים, כמו צבעים, מספרים, ואותיות, ש"צריך פשוט לדעת, ומה זה משנה איך לומדים את זה".
הסטטוס קוו אצלינו בבית הוא, שכל משחק כזה מקבל סט אחד בלבד של סוללות, וכשאלו נגמרות אין מחליפים אותן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  00:39 ועוד שאלה - דנדוש
15/4/2003  04:32 שני דיונים מעניינים בנושא טלוויזיה - ולמה לא - עינת מ
15/4/2003  06:06 ועוד דיון ממש לא מזמן, ושימי לב להפניה למאמר בסוף - ענבר
15/4/2003  09:45 אין רע בטלויזיה כל עוד היא מגיעה במינון נכון - יהודית
15/4/2003  09:52 העשרה - נועה ברקת
15/4/2003  11:33 לעומת זאת, אתמול צפינו (עם בן השש) בתוכנית נהדרת בערוץ "תכלת" - ענת ב
15/4/2003  12:26 לענת ב - ליאתיתי
15/4/2003  14:12 ליאתיתי, תודה - ענת ב
15/4/2003  14:21 מדריך לצופה הבררני, והוריו - ורד
15/4/2003  14:25 לענת ב' - איזה לא מתוקשרת... את כפית על עצמך גמילה, ואנחנו פה זעקנו - זהר
15/4/2003  22:56 מזדהה עם המחשבות של כולכן - דנדוש
15/4/2003  23:05 כוחה של הקופסא - רינת של עידן
16/4/2003  02:22 דנדוש, אם תקראי בעיון את המאמר שהפניתי אליו - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש