פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 09:10 פולינה מאת:
למען זכויות היוצרים והדיוק ההיסטורי כותרת:
זו היתה השיטה של ליא (וכל הדיון כולו באותו עניין)
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=20115

בוקרטוב לכולם

פולינה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  07:57 אני למדתי כאן ממישהי מהבנות - זהר
15/4/2003  09:10 אני למדתי לא לוותר על הגרעפס, גם אם נרדמים על הציצי. - מירבת
15/4/2003  12:06 והנה בקבוק מצרי עתיק לשמירת חלב אם - ענת סימון
15/4/2003  14:39 מקסים! הקטנטונת שלי יונקת ככה כבר כמה חודשים (אם לא בחצי עמידה, חצי התכופפות...) (-: (ל"ת) - מרב ב
15/4/2003  14:55 ומיכאל נכנס לאקסטזה כשהוא רואה אותי שוכבת על הגב,... - נירה
15/4/2003  16:56 הייתי חייבת לספר, משהו על שכנות - תיתי
15/4/2003  19:09 נו תיתי זה מה שנקרא להסתדר בחיים, אה...? וגם לגבי הכנה ללידה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש