פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/4/2003 09:10
פולינה
מאת:
למען זכויות היוצרים והדיוק ההיסטורי
כותרת:
זו היתה השיטה של ליא (וכל הדיון כולו באותו עניין)
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=20115
בוקרטוב לכולם
פולינה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
15/4/2003 07:57
אני למדתי כאן ממישהי מהבנות
-
זהר
15/4/2003 09:10
אני למדתי לא לוותר על הגרעפס, גם אם נרדמים על הציצי.
-
מירבת
15/4/2003 12:06
והנה בקבוק מצרי עתיק לשמירת חלב אם
-
ענת סימון
15/4/2003 14:39
מקסים! הקטנטונת שלי יונקת ככה כבר כמה חודשים (אם לא בחצי עמידה, חצי התכופפות...) (-: (ל"ת)
-
מרב ב
15/4/2003 14:55
ומיכאל נכנס לאקסטזה כשהוא רואה אותי שוכבת על הגב,...
-
נירה
15/4/2003 16:56
הייתי חייבת לספר, משהו על שכנות
-
תיתי
15/4/2003 19:09
נו תיתי זה מה שנקרא להסתדר בחיים, אה...? וגם לגבי הכנה ללידה
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש