פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 16:56 תיתי מאת:
הייתי חייבת לספר, משהו על שכנות כותרת:
אמא של פציאנטית שלי, הגיעה אלי ואיתה תינוקת בת ששה שבועות. בעודי מתפעלת מהתינוקת המתוקה (ומנצלת את ההזדמנות להריח אותה...) היא סיפרה, שהיו לה בעיות בהנקה בהתחלה. מיד התחלתי לתת לה כתובות של יועצות אבל היא הפסיקה אותי והסבירה, שהיא פנתה לשכנה, שקצת מבינה בהנקה, והיא נתנה לה עיצות טובות. הסברתי, שאולי כדאי שתקבל בכל זאת כתובות, לעת צרה, אבל אז היא הזכירה את שם השכנה ש"קצת מבינה", בתיה דייויס המפורסמת. כדאי לבחור שכנות בשכל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  07:57 אני למדתי כאן ממישהי מהבנות - זהר
15/4/2003  09:10 למען זכויות היוצרים והדיוק ההיסטורי - פולינה
15/4/2003  09:10 אני למדתי לא לוותר על הגרעפס, גם אם נרדמים על הציצי. - מירבת
15/4/2003  12:06 והנה בקבוק מצרי עתיק לשמירת חלב אם - ענת סימון
15/4/2003  14:39 מקסים! הקטנטונת שלי יונקת ככה כבר כמה חודשים (אם לא בחצי עמידה, חצי התכופפות...) (-: (ל"ת) - מרב ב
15/4/2003  14:55 ומיכאל נכנס לאקסטזה כשהוא רואה אותי שוכבת על הגב,... - נירה
15/4/2003  19:09 נו תיתי זה מה שנקרא להסתדר בחיים, אה...? וגם לגבי הכנה ללידה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש