אמא של פציאנטית שלי, הגיעה אלי ואיתה תינוקת בת ששה שבועות. בעודי מתפעלת מהתינוקת המתוקה (ומנצלת את ההזדמנות להריח אותה...) היא סיפרה, שהיו לה בעיות בהנקה בהתחלה. מיד התחלתי לתת לה כתובות של יועצות אבל היא הפסיקה אותי והסבירה, שהיא פנתה לשכנה, שקצת מבינה בהנקה, והיא נתנה לה עיצות טובות. הסברתי, שאולי כדאי שתקבל בכל זאת כתובות, לעת צרה, אבל אז היא הזכירה את שם השכנה ש"קצת מבינה", בתיה דייויס המפורסמת. כדאי לבחור שכנות בשכל.
|
תוכן התגובה:
|