|
15/4/2003 12:13
|
איריס ל
|
מאת:
|
|
אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה?
|
כותרת:
|
גם אני שואבת עדיין לבתי שהיא בת 7 חודשים ואני חייבת לציין שהביקורת במקום העבודה הולכת וגוברת. כל הזמן שואלים אותי בת כמה היא ושאני באמת יכולה להפסיק ולשאוב. אני בד"כ לא עונה אבל הביקורת הזו מאוד מפריעה לי. עד מתי שאבתן?/ מתכוונות לשאוב?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|