פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 14:53 נירה מאת:
רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  11:21 מס' תשובות - אמאמה
15/4/2003  11:26 מעט תשובות - אליגל
15/4/2003  12:13 אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה? - איריס ל
15/4/2003  12:39 אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ - ענת ב
15/4/2003  12:49 ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים - ענת ב
15/4/2003  13:20 אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים - זהר
15/4/2003  13:41 ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים) - רותמית
15/4/2003  13:45 רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!! - זהר
15/4/2003  14:09 תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת) - איריס ל
15/4/2003  17:04 מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת) - Hilla
15/4/2003  19:28 כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות? - dafna
15/4/2003  19:54 תשובות לשואבת בפוטנציה - הדס
15/4/2003  20:58 dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל - ענת ב
15/4/2003  21:02 סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי - ענת ב
15/4/2003  21:29 וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי - ענת ב
15/4/2003  23:17 ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון - הדס
16/4/2003  00:33 רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה! - טובה קראוזה
16/4/2003  05:58 מנסיוני כשואבת... - גלית
16/4/2003  09:30 רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת) - ענבר
16/4/2003  09:57 לדפנה - לא הבנתי את השאלה... - זהר
16/4/2003  13:33 תודה למברכות.. - רותמית
16/4/2003  23:26 רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת) - ליאתיתי
17/4/2003  13:35 רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש