פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/4/2003 17:04
Hilla
מאת:
מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
15/4/2003 11:21
מס' תשובות
-
אמאמה
15/4/2003 11:26
מעט תשובות
-
אליגל
15/4/2003 12:13
אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה?
-
איריס ל
15/4/2003 12:39
אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ
-
ענת ב
15/4/2003 12:49
ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים
-
ענת ב
15/4/2003 13:20
אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים
-
זהר
15/4/2003 13:41
ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים)
-
רותמית
15/4/2003 13:45
רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!!
-
זהר
15/4/2003 14:09
תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת)
-
איריס ל
15/4/2003 14:53
רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת)
-
נירה
15/4/2003 19:28
כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות?
-
dafna
15/4/2003 19:54
תשובות לשואבת בפוטנציה
-
הדס
15/4/2003 20:58
dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל
-
ענת ב
15/4/2003 21:02
סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי
-
ענת ב
15/4/2003 21:29
וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי
-
ענת ב
15/4/2003 23:17
ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון
-
הדס
16/4/2003 00:33
רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה!
-
טובה קראוזה
16/4/2003 05:58
מנסיוני כשואבת...
-
גלית
16/4/2003 09:30
רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת)
-
ענבר
16/4/2003 09:57
לדפנה - לא הבנתי את השאלה...
-
זהר
16/4/2003 13:33
תודה למברכות..
-
רותמית
16/4/2003 23:26
רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת)
-
ליאתיתי
17/4/2003 13:35
רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת)
-
אסנת ש.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש