|
15/4/2003 19:54
|
הדס
|
מאת:
|
|
תשובות לשואבת בפוטנציה
|
כותרת:
|
כמויות - זה עניין של ניסוי וטעיה. נסי כבר עכשיו לתת לה בקבוק ותגלי אט אט (גם אחרי שהיא תהיה אצל המטפלת) מהי הכמות. לי בעבודה לא היה מיקרו או מדיח. יש לי לעומת זאת, כיור בחדר. שטפתי במים הכי חמים שידי יכלו לסבול (ענת ב. פעם אמרה לי) ויבשתי על מגבת נקיה. היה לי את הפמפ-אין-סטייל ולכן החלב נשמר שם בתוך תא עם קרחומים. לגבי התגובות - אצלנו ברמלה היו ממש בסדר ואפילו יותר מזה. בהתחלה אולי קצת תמהו אבל כ-ו-ל-ם הביעו תמיכה וכל הזמן עודדו אותי. יום אחד לא הספיקו לקנות חלב לחדר הצוות (בשביל הקפה...) אז שלחו את המזכירה אלי... בהצלחה ומקווה שגיל 6 חודשים יגיע במהרה ואז כמות החלב פוחתת היות והמוצקים תופסים את מקומם של חלק מהבקבוקים...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|