פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/4/2003 19:54 הדס מאת:
תשובות לשואבת בפוטנציה כותרת:
כמויות - זה עניין של ניסוי וטעיה. נסי כבר עכשיו לתת לה בקבוק ותגלי אט אט (גם אחרי שהיא תהיה אצל המטפלת) מהי הכמות.
לי בעבודה לא היה מיקרו או מדיח. יש לי לעומת זאת, כיור בחדר. שטפתי במים הכי חמים שידי יכלו לסבול (ענת ב. פעם אמרה לי) ויבשתי על מגבת נקיה.
היה לי את הפמפ-אין-סטייל ולכן החלב נשמר שם בתוך תא עם קרחומים.
לגבי התגובות - אצלנו ברמלה היו ממש בסדר ואפילו יותר מזה. בהתחלה אולי קצת תמהו אבל כ-ו-ל-ם הביעו תמיכה וכל הזמן עודדו אותי.
יום אחד לא הספיקו לקנות חלב לחדר הצוות (בשביל הקפה...) אז שלחו את המזכירה אלי...
בהצלחה
ומקווה שגיל 6 חודשים יגיע במהרה ואז כמות החלב פוחתת היות והמוצקים תופסים את מקומם של חלק מהבקבוקים...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  11:21 מס' תשובות - אמאמה
15/4/2003  11:26 מעט תשובות - אליגל
15/4/2003  12:13 אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה? - איריס ל
15/4/2003  12:39 אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ - ענת ב
15/4/2003  12:49 ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים - ענת ב
15/4/2003  13:20 אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים - זהר
15/4/2003  13:41 ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים) - רותמית
15/4/2003  13:45 רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!! - זהר
15/4/2003  14:09 תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת) - איריס ל
15/4/2003  14:53 רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת) - נירה
15/4/2003  17:04 מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת) - Hilla
15/4/2003  19:28 כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות? - dafna
15/4/2003  20:58 dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל - ענת ב
15/4/2003  21:02 סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי - ענת ב
15/4/2003  21:29 וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי - ענת ב
15/4/2003  23:17 ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון - הדס
16/4/2003  00:33 רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה! - טובה קראוזה
16/4/2003  05:58 מנסיוני כשואבת... - גלית
16/4/2003  09:30 רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת) - ענבר
16/4/2003  09:57 לדפנה - לא הבנתי את השאלה... - זהר
16/4/2003  13:33 תודה למברכות.. - רותמית
16/4/2003  23:26 רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת) - ליאתיתי
17/4/2003  13:35 רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש