|
15/4/2003 21:29
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי
|
כותרת:
|
אבל עכשיו שהזכרת לי, אז כן: לרחוץ במים הכי חמים שאפשר לסבול ובסבון כלים, להשתמש במברשת בקבוקים (וביחוד בצ'ופצ'יק שמיועד לניקוי פטמות בקבוקים), ולייבש על מגבת נייר חד-פעמית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|