פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/4/2003 05:58 גלית מאת:
מנסיוני כשואבת... כותרת:
הבת שלי בת 5 חודשים, חזרתי לעבודה לפני חודשיים. שבועיים לפני החזרה לעבודה התחלתי לשאוב ולהקפיא. המנות אז היו 40-70 סמ"ק. (פשוט שאבתי כשהציצי היה מלא וזאת הכמות). בהתחלה עבדתי רק 5-6 שעות אז לא ניסיתי אפילו לשאוב בעבודה, יומיים שלושה הייתי גדושה לאללה בחזרה הביתה, והגוף הסתגל. נכנסתי לשיגרה של שאיבה אחת בבוקר (בזמן שהקטנה יונקת מהצד שני), עוד שאיבה כשאני חוזרת מהעבודה, ובשישי שבת כנ"ל. הקטנה אוכלת כליום בקבוק מהערב הקודם (שלא הוקפא) עוד בקבוק מהבוקר ואם היא צריכה תמיד יש בקבוקים במקפיא. (עניין של 10 דקות הפשרה).

היום באותה שיגרת שאיבות הכמויות הן 80-130.
יש הבדלים בין הארוחות, ולכן לא כדאי להקפיא מנות ש"גדולות" עליה.
עד כמה שאני יודעת, בקבוקים שהופשרו וחוממו לא מחממים שוב, אפשר להשאיר אותם בחוץ איזה שעתיים.

מוצקים מומלץ להתחיל בגיל 6 חודשים, אני תכננתי שעד אז היא תאכל רק חלב שלי, אבל בשבועיים האחרונים הסתבר שלמרות מאמצי השאיבה שלי אני לא מייצרת מספיק בקבוקים )כנראה בגלל שאני לא שואבת בעבודה) אז היא מקבלת גם בקבוק סימילאק (וממש נהנית ממנו...)

ובקשר להקפאה. אחרי התייעצות עם רוקחת - מאוד לא מומלץ להקפיא בשקיות. כדאי להשתמש בבקבוקים או כלי זכוכית קטנים (כאלה של גרבר)

האם את נורית ל? (אם כן אני אשמח להעביר לך סטוקים של צנצנות זכוכית...)



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/4/2003  11:21 מס' תשובות - אמאמה
15/4/2003  11:26 מעט תשובות - אליגל
15/4/2003  12:13 אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה? - איריס ל
15/4/2003  12:39 אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ - ענת ב
15/4/2003  12:49 ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים - ענת ב
15/4/2003  13:20 אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים - זהר
15/4/2003  13:41 ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים) - רותמית
15/4/2003  13:45 רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!! - זהר
15/4/2003  14:09 תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת) - איריס ל
15/4/2003  14:53 רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת) - נירה
15/4/2003  17:04 מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת) - Hilla
15/4/2003  19:28 כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות? - dafna
15/4/2003  19:54 תשובות לשואבת בפוטנציה - הדס
15/4/2003  20:58 dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל - ענת ב
15/4/2003  21:02 סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי - ענת ב
15/4/2003  21:29 וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי - ענת ב
15/4/2003  23:17 ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון - הדס
16/4/2003  00:33 רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה! - טובה קראוזה
16/4/2003  09:30 רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת) - ענבר
16/4/2003  09:57 לדפנה - לא הבנתי את השאלה... - זהר
16/4/2003  13:33 תודה למברכות.. - רותמית
16/4/2003  23:26 רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת) - ליאתיתי
17/4/2003  13:35 רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת) - אסנת ש.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש