הבת שלי בת 5 חודשים, חזרתי לעבודה לפני חודשיים. שבועיים לפני החזרה לעבודה התחלתי לשאוב ולהקפיא. המנות אז היו 40-70 סמ"ק. (פשוט שאבתי כשהציצי היה מלא וזאת הכמות). בהתחלה עבדתי רק 5-6 שעות אז לא ניסיתי אפילו לשאוב בעבודה, יומיים שלושה הייתי גדושה לאללה בחזרה הביתה, והגוף הסתגל. נכנסתי לשיגרה של שאיבה אחת בבוקר (בזמן שהקטנה יונקת מהצד שני), עוד שאיבה כשאני חוזרת מהעבודה, ובשישי שבת כנ"ל. הקטנה אוכלת כליום בקבוק מהערב הקודם (שלא הוקפא) עוד בקבוק מהבוקר ואם היא צריכה תמיד יש בקבוקים במקפיא. (עניין של 10 דקות הפשרה).
היום באותה שיגרת שאיבות הכמויות הן 80-130. יש הבדלים בין הארוחות, ולכן לא כדאי להקפיא מנות ש"גדולות" עליה. עד כמה שאני יודעת, בקבוקים שהופשרו וחוממו לא מחממים שוב, אפשר להשאיר אותם בחוץ איזה שעתיים.
מוצקים מומלץ להתחיל בגיל 6 חודשים, אני תכננתי שעד אז היא תאכל רק חלב שלי, אבל בשבועיים האחרונים הסתבר שלמרות מאמצי השאיבה שלי אני לא מייצרת מספיק בקבוקים )כנראה בגלל שאני לא שואבת בעבודה) אז היא מקבלת גם בקבוק סימילאק (וממש נהנית ממנו...)
ובקשר להקפאה. אחרי התייעצות עם רוקחת - מאוד לא מומלץ להקפיא בשקיות. כדאי להשתמש בבקבוקים או כלי זכוכית קטנים (כאלה של גרבר)
האם את נורית ל? (אם כן אני אשמח להעביר לך סטוקים של צנצנות זכוכית...)
|
תוכן התגובה:
|