פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
16/4/2003 09:57
זהר
מאת:
לדפנה - לא הבנתי את השאלה...
כותרת:
תמ"ל זה מה שבא במקום, לא חלב שאוב במקום תמ"ל... סליחה על הקטנוניות אבל זה קצת מפריע לי שתמ"ל משתמע כברירת המחדל כי זה לא. תמ"ל נועד להחליף חלב אם, ולא הפוך.
אני שואבת ליואב את מה שהוא יאכל בהיעדרי, והוא אוכל שתי ארוחות מוצקים בנוסף.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
15/4/2003 11:21
מס' תשובות
-
אמאמה
15/4/2003 11:26
מעט תשובות
-
אליגל
15/4/2003 12:13
אליגל, האם את לא נתקלת בהרמת גבות בעבודה?
-
איריס ל
15/4/2003 12:39
אמנם על ימי השאיבה שלי מתחילה לחול התיישנות, אך בכ
-
ענת ב
15/4/2003 12:49
ולאיריס ל, לפני חמש שנים הפסקתי לשאוב כשבני היה בן 10 חודשים
-
ענת ב
15/4/2003 13:20
אני שואבת לבן החלב בן הכמעט 10 חודשים
-
זהר
15/4/2003 13:41
ואני שאבתי עד הגיל המופלג של 13 וחצי חודשים.. (עוד בפנים)
-
רותמית
15/4/2003 13:45
רותמית יקרה שמחה מאד לברך אותך !!! שיהיה לך בכיףףףף !!!
-
זהר
15/4/2003 14:09
תודה לעונות. אני רואה שאני לא ה"משוגעת " היחידה. (ל"ת)
-
איריס ל
15/4/2003 14:53
רותמית!!! זה דורש פתיחת הודעה! מזל טוב ובשעה טוב! (ל"ת)
-
נירה
15/4/2003 17:04
מזל טוב לרותמית ואני גם עדיין שואבת (7.5 חד') (ל"ת)
-
Hilla
15/4/2003 19:28
כשאתן אומרות שואבות למה אתן מתכוונות?
-
dafna
15/4/2003 19:54
תשובות לשואבת בפוטנציה
-
הדס
15/4/2003 20:58
dafna, רובנו שואבות כדי להימנע כליל מתמ"ל
-
ענת ב
15/4/2003 21:02
סליחה, דיברתי בשם "רובנו" בלי לספור: מתקנת את עצמי
-
ענת ב
15/4/2003 21:29
וואללה הדס, זה מה שאמרתי? כבר שכחתי
-
ענת ב
15/4/2003 23:17
ורותמית - שכחתי - מברוק על היציאה מהארון
-
הדס
16/4/2003 00:33
רותמית יקרה - ברכות רשמיות לרגל היציאה מהארון, שיהיה בשעה טובה!
-
טובה קראוזה
16/4/2003 05:58
מנסיוני כשואבת...
-
גלית
16/4/2003 09:30
רותמית - איזו בשורה משמחת! (ל"ת)
-
ענבר
16/4/2003 13:33
תודה למברכות..
-
רותמית
16/4/2003 23:26
רותמית, מזל טוב גם ממני! איזה כיף! זה אשכרה עושה לי חשק... עוד לא עוד לא... (ל"ת)
-
ליאתיתי
17/4/2003 13:35
רותמית, מצטרפת למברכות! שיהיה במזל טוב (ל"ת)
-
אסנת ש.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש