פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/4/2003 16:30 סאלוש מאת:
שימושי כותרת:
סתוי (ארבעה חודשים) ממש אוהבת לשבת מולי כשאני אוכלת ארוחת בוקר, על השיש כשאני מבשלת, בערב כשאנחנו רואים טלויזיה. הבנתי שזה לא הכי מומלץ שהם ישבו שם הרבה, אבל לפעמים היא לא רוצה אוניברסיטה ואנחנו קצת צריכים את הידיים שלנו למשהו אחר. אצלנו זה שימושי. ודרך אגב, אני אפילו לא מפעילה את זה. איכשהו משהו לא מוצא חן בעיני ברעידות האלה. אבל אולי זה רק כי בעלי הכניס לי את זה לראש. אין לי סיבה אמיתית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/4/2003  00:20 כפי שציינת לטרמפולינה מספר מצבים - מרב ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש