סתוי (ארבעה חודשים) ממש אוהבת לשבת מולי כשאני אוכלת ארוחת בוקר, על השיש כשאני מבשלת, בערב כשאנחנו רואים טלויזיה. הבנתי שזה לא הכי מומלץ שהם ישבו שם הרבה, אבל לפעמים היא לא רוצה אוניברסיטה ואנחנו קצת צריכים את הידיים שלנו למשהו אחר. אצלנו זה שימושי. ודרך אגב, אני אפילו לא מפעילה את זה. איכשהו משהו לא מוצא חן בעיני ברעידות האלה. אבל אולי זה רק כי בעלי הכניס לי את זה לראש. אין לי סיבה אמיתית.
|
תוכן התגובה:
|