פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/4/2003 15:43 אלה מאת:
אין לי נסיון עם שלושה, רק עם אחד....... כותרת:
אבל נראה לי שקשה לדעת מראש אין תהיה הדינאמיקה בין השלושה. לגבי החתלת הסנדויץ והלבשה: ברור שאין צורך בשידה. אצלינו השידה בעיקר לאיחסון. אנחנו מלבישים אותו אחרי האמבטיה מעל המכונת כביסה ששם בחדר האמבטיה.
מה לעשות כדי שלא תרגיש הגדולה לעוזרת ראשית לעניני תינוקות? אולי לנסות להשכיב את כולם יחד דוקא.
כולם מתרפקים על אבא בזמן שהוא מקריא להם סיפור יחד ומשכיב במיטות(כמו בגן הילדים-כולם יחד)אצל חברים שלנו מצופפים את כל הילדים במיטה אחת ומקריאים להם שם, והם ישנים בד"כ יחד
לגבי העיסןי- אין לי מושג אבל לא נראה לי שזה יכול להזיק, אז אולי כדאי להתמיד.
בתור אחות גדולה שהיתה "אמא קטנה", לדעתי אל תעמיסי על הגדולה יותר מדי. גם לה מגיעה עדיין ילדות.............
אם את יכולה לקבל עזרה (סבתא וכולי) אולי כדאי שלפחות בערב אחד יהיה לכם קצת זמן לעצמכם.
שיהיה בקלות.....


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  09:04 אפרת - זה מסתדר. באמת. והגוזל כמשל - חמוטל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש