פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2003 17:28 גילי אבישי מאת:
טובה,אין כמוך לעשות סדר בבלאגן השמועות,יישר כח! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/4/2003  23:49 אני לא עושה את המצות האלה גם לעצמי, לא כל שכן לקטנטונת! (ל"ת) - מרב ב
17/4/2003  09:38 מצות הן פחממות ריקות ובהחלט קשות לעכול. (ל"ת) - angel
17/4/2003  18:02 אני גם משתדלת להמנע ממצות אבל אם כל כך בא לך יש מצות מחיטה מלאה עם סובין (ל"ת) - איריס אשוח
17/4/2003  22:35 מצות ועצירות ומשהו על "פחמימות ריקות" - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש