פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
18/4/2003 17:28
גילי אבישי
מאת:
טובה,אין כמוך לעשות סדר בבלאגן השמועות,יישר כח! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
16/4/2003 23:49
אני לא עושה את המצות האלה גם לעצמי, לא כל שכן לקטנטונת! (ל"ת)
-
מרב ב
17/4/2003 09:38
מצות הן פחממות ריקות ובהחלט קשות לעכול. (ל"ת)
-
angel
17/4/2003 18:02
אני גם משתדלת להמנע ממצות אבל אם כל כך בא לך יש מצות מחיטה מלאה עם סובין (ל"ת)
-
איריס אשוח
17/4/2003 22:35
מצות ועצירות ומשהו על "פחמימות ריקות"
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש