פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/4/2003 08:38 נירה מאת:
ארנה, בוקר טוב! הנה מה שאנחנו עשינו כשהיינו במצבכם... כותרת:
מיכאל לשימחתי כבר מגיב הרבה יותר טוב בנסיעות והוא בוכה רק כשנמאס לו כבר לשבת (צודק...)
עם הגדולה הייתו תולה בסלקל משחק מעניין ובמקביל -מכסה- את הסלקל: מרימה את הידית (זו שמקיפה את הסלקל) ושמה עליה בד כהה, בעדיפות לאיזו חולצה שלי או של אבא. ובמשך הנסיעה השתדלתי לשבת לידה כשהיד שלי מושחלת פנימה ומלטפת או סתם מונחת בכבדות. בדרך כלל, זה עבד.
אם השעה לא מאוד מאוחרת ושני הילדים לא מתים מעייפות, אני שואלת את טל אם בא לה לבדר את מיכאל, ואז היא עושה לו קולות ופרצופים וזה הבידור הכי טוב לשניהם לפחות לרבע שעה של שקט!! (-:
מקווה שיעבור בשלום...

חג שמח.

נירה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  08:58 תודה נירה, (אפשר לאחד את הדיון הזה עם שאלתה של iriti ( - ארנה
17/4/2003  09:12 ארנה, - נירה
17/4/2003  10:55 אנחנו היינו שמים מוזיקה - עדיף 100 שירים ראשונים חלק א' (ל"ת) - מרב ב
17/4/2003  14:13 נסיעה של שלוש שעות עם תינוק צורח.... - אלה
17/4/2003  20:35 לדעתי... - שרונה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש