|
17/4/2003 14:13
|
אלה
|
מאת:
|
|
נסיעה של שלוש שעות עם תינוק צורח....
|
כותרת:
|
פשוט לנסוע עם התינוק כשהוא כבר ישן. אני באופן אישי השתמשתי בנתון זה כתרוץ לא לנסוע כל כך הרבה. בכל אופן, ברגע שהו נרדם - צאו לדרך עד החג הבא שווה לערוך חיפוש במנוע : נסיעה,סלקל, אוטו למשל : http://www.leida.co.il/message.asp?qt=13591
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|