פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/4/2003 20:35 שרונה מאת:
לדעתי... כותרת:
תינוקות קטנים נראה לי פשוט שונאים נסיעות בסל קל ובצדק. הבן שלי עד היום בנסיעות ארוכות מידי צורך והוא אוטוטו בן שנה.חצי שעה אמנם זה לא הרבה, אבל אל תשכחו הוא בן 4 חודשים.אולי הוא רוצה את אמא.
תנסו לסוע איתו כשהוא עייף.
ודרך אגב סתם משהו מצחיק.לדעתי,תינוקות לא מפחדים מהחושך.הם לא מכירים את הפחד הזה.זה לא משהו מולד.גם אני חשבתי ככה.
אבל תינוקות נולדים עם שני פחדים עיקריים:פחד מרעשים חזקים, ופחד מנפילות.פחד מחושך.לדעתי זה בא כבר בשלב יותר מאוחר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  08:38 ארנה, בוקר טוב! הנה מה שאנחנו עשינו כשהיינו במצבכם... - נירה
17/4/2003  08:58 תודה נירה, (אפשר לאחד את הדיון הזה עם שאלתה של iriti ( - ארנה
17/4/2003  09:12 ארנה, - נירה
17/4/2003  10:55 אנחנו היינו שמים מוזיקה - עדיף 100 שירים ראשונים חלק א' (ל"ת) - מרב ב
17/4/2003  14:13 נסיעה של שלוש שעות עם תינוק צורח.... - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש