תינוקות קטנים נראה לי פשוט שונאים נסיעות בסל קל ובצדק. הבן שלי עד היום בנסיעות ארוכות מידי צורך והוא אוטוטו בן שנה.חצי שעה אמנם זה לא הרבה, אבל אל תשכחו הוא בן 4 חודשים.אולי הוא רוצה את אמא. תנסו לסוע איתו כשהוא עייף. ודרך אגב סתם משהו מצחיק.לדעתי,תינוקות לא מפחדים מהחושך.הם לא מכירים את הפחד הזה.זה לא משהו מולד.גם אני חשבתי ככה. אבל תינוקות נולדים עם שני פחדים עיקריים:פחד מרעשים חזקים, ופחד מנפילות.פחד מחושך.לדעתי זה בא כבר בשלב יותר מאוחר.
|
תוכן התגובה:
|