פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
17/4/2003 12:27
ליאתיתי שבאופן כללי לא יכולה ללכת בלי...
מאת:
זהר, איך אפשר ללכת בלי חזיה בלי להשאיר שובל חלב טרי? (: (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
17/4/2003 11:12
אם את רוצה להיניק ושיהיה לך נוח לשלוף בכל מצב ומהר...
-
זהר
17/4/2003 13:02
נדחפת (סליחה מוטרדת) עם שאלה לד"ר ליבוביץ' (שקשורה כמובן להנקה)
-
mirit
17/4/2003 13:16
ממש אין מניעה לקחת אקמול, ואפשר גם אדויל
-
ד"ר ליבוביץ
17/4/2003 16:11
תודה מקרב לב על תשובתך המהירה (ל"ת)
-
mirit
17/4/2003 18:15
איך ללכת בלי חזיה וגם לא להרגיש עם
-
רותמית
17/4/2003 19:56
תודה רבה לכן! רותמית, הרגעת אותי, וכמה כיף שיש גופיות! (ל"ת)
-
מוטרדת
17/4/2003 22:24
לד"ר ליבוביץ, האם מותר לקחת אביטרן..
-
עידית-ת
17/4/2003 23:07
שאלה שלא קשורה- איפה ניתן לקנות משאבת חלב מיני אלקטרונית
-
טלי
17/4/2003 23:15
טלי לגבי משאבות ושאיבת חלב אנא קיראי
-
זהר
18/4/2003 00:58
מצטרפת לתומכות מפלגת הגופיות!
-
פולינה
18/4/2003 09:32
לעידית ת
-
ד"ר ליבוביץ
19/4/2003 00:34
תודה ד"ר ליבוביץ, לקחתי והכאב חלף עבר לו... אחרי שלושה ימים של סיוט מתמשך (ל"ת)
-
עידית-ת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש