פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/4/2003 13:02 mirit מאת:
נדחפת (סליחה מוטרדת) עם שאלה לד"ר ליבוביץ' (שקשורה כמובן להנקה) כותרת:
בהמשך לשאלתי הקודמת (לגבי צילומי רנטגן והנקה) אני רוצה לשאול עד כמה להתאפק בעניין לקיחת כדורי אקמול. בשבוע שעבר הייתי חולה עם חום רוב השבוע ונאלצתי לקחת אקמולים. כשסוף סוף ירד לי החום חטפתי דלקת נבזית בשרירי הצוואר ומיום ראשון אני סובלת כאבים ללא הרף. אקמול עוזר אבל אני פוחדת להציף את הקטן (בן ארבעה וחצי חודשים) באקמול (בנוסף למוקסיפן שאני מקבלת עדיין). אני מתאפקת ולא לוקחת אקמול ביומיים האחרונים אבל זה די מנטרל אותי מפעילויות ומוחק ממני את רוב החיוכים (חוץ מאלה שהקטן "סוחט" ממני כל כך בקלות). הדלקת כנראה עומדת ללוות אותי פרק זמן לא קצר (כי בגלל ההנקה אסור לקחת כדורים שיכולים לעזור, כדוגמת ויוקס).
חימום המקום עוזר באופן זמני.

אשמח לקבל תגובות/רעיונות/עצות...

מירית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  11:12 אם את רוצה להיניק ושיהיה לך נוח לשלוף בכל מצב ומהר... - זהר
17/4/2003  12:27 זהר, איך אפשר ללכת בלי חזיה בלי להשאיר שובל חלב טרי? (: (ל"ת) - ליאתיתי שבאופן כללי לא יכולה ללכת בלי...
17/4/2003  13:16 ממש אין מניעה לקחת אקמול, ואפשר גם אדויל - ד"ר ליבוביץ
17/4/2003  16:11 תודה מקרב לב על תשובתך המהירה (ל"ת) - mirit
17/4/2003  18:15 איך ללכת בלי חזיה וגם לא להרגיש עם - רותמית
17/4/2003  19:56 תודה רבה לכן! רותמית, הרגעת אותי, וכמה כיף שיש גופיות! (ל"ת) - מוטרדת
17/4/2003  22:24 לד"ר ליבוביץ, האם מותר לקחת אביטרן.. - עידית-ת
17/4/2003  23:07 שאלה שלא קשורה- איפה ניתן לקנות משאבת חלב מיני אלקטרונית - טלי
17/4/2003  23:15 טלי לגבי משאבות ושאיבת חלב אנא קיראי - זהר
18/4/2003  00:58 מצטרפת לתומכות מפלגת הגופיות! - פולינה
18/4/2003  09:32 לעידית ת - ד"ר ליבוביץ
19/4/2003  00:34 תודה ד"ר ליבוביץ, לקחתי והכאב חלף עבר לו... אחרי שלושה ימים של סיוט מתמשך (ל"ת) - עידית-ת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש