|
17/4/2003 13:02
|
mirit
|
מאת:
|
|
נדחפת (סליחה מוטרדת) עם שאלה לד"ר ליבוביץ' (שקשורה כמובן להנקה)
|
כותרת:
|
בהמשך לשאלתי הקודמת (לגבי צילומי רנטגן והנקה) אני רוצה לשאול עד כמה להתאפק בעניין לקיחת כדורי אקמול. בשבוע שעבר הייתי חולה עם חום רוב השבוע ונאלצתי לקחת אקמולים. כשסוף סוף ירד לי החום חטפתי דלקת נבזית בשרירי הצוואר ומיום ראשון אני סובלת כאבים ללא הרף. אקמול עוזר אבל אני פוחדת להציף את הקטן (בן ארבעה וחצי חודשים) באקמול (בנוסף למוקסיפן שאני מקבלת עדיין). אני מתאפקת ולא לוקחת אקמול ביומיים האחרונים אבל זה די מנטרל אותי מפעילויות ומוחק ממני את רוב החיוכים (חוץ מאלה שהקטן "סוחט" ממני כל כך בקלות). הדלקת כנראה עומדת ללוות אותי פרק זמן לא קצר (כי בגלל ההנקה אסור לקחת כדורים שיכולים לעזור, כדוגמת ויוקס). חימום המקום עוזר באופן זמני.
אשמח לקבל תגובות/רעיונות/עצות...
מירית
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|