פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/4/2003 19:56 מוטרדת מאת:
תודה רבה לכן! רותמית, הרגעת אותי, וכמה כיף שיש גופיות! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  11:12 אם את רוצה להיניק ושיהיה לך נוח לשלוף בכל מצב ומהר... - זהר
17/4/2003  12:27 זהר, איך אפשר ללכת בלי חזיה בלי להשאיר שובל חלב טרי? (: (ל"ת) - ליאתיתי שבאופן כללי לא יכולה ללכת בלי...
17/4/2003  13:02 נדחפת (סליחה מוטרדת) עם שאלה לד"ר ליבוביץ' (שקשורה כמובן להנקה) - mirit
17/4/2003  13:16 ממש אין מניעה לקחת אקמול, ואפשר גם אדויל - ד"ר ליבוביץ
17/4/2003  16:11 תודה מקרב לב על תשובתך המהירה (ל"ת) - mirit
17/4/2003  18:15 איך ללכת בלי חזיה וגם לא להרגיש עם - רותמית
17/4/2003  22:24 לד"ר ליבוביץ, האם מותר לקחת אביטרן.. - עידית-ת
17/4/2003  23:07 שאלה שלא קשורה- איפה ניתן לקנות משאבת חלב מיני אלקטרונית - טלי
17/4/2003  23:15 טלי לגבי משאבות ושאיבת חלב אנא קיראי - זהר
18/4/2003  00:58 מצטרפת לתומכות מפלגת הגופיות! - פולינה
18/4/2003  09:32 לעידית ת - ד"ר ליבוביץ
19/4/2003  00:34 תודה ד"ר ליבוביץ, לקחתי והכאב חלף עבר לו... אחרי שלושה ימים של סיוט מתמשך (ל"ת) - עידית-ת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש