|
18/4/2003 01:55
|
אסתית
|
מאת:
|
|
מיכל יקרה,
|
כותרת:
|
אני מאוד מבינה שאת דואגת לאחותך, אבל נראה לי שהיא בחרה בדרך מסויימת לחוות את ההריון ואולי גם את הלידה שלה ולך, למרות הניסיונות החוזרים ונשנים, אין מרחב אפשרות לשנות את זה. הדרך שלה כנראה קשורה בכל מיני פחדים שיש לה מהלידה(לא פונה למיילדת, לא הולכת לקורס) והטיפול בתינוק לאחר מכן (כן, גם אני לפני 6.5 שנים חשבתי שבעלי יטפל בו ויעשה הכל ואני רק אביא אותו לעולם ואתפנה מיד לעיסוקיי האחרים). חשוב באמת לעקוב אחריה אחרי הלידה, לעזור, לתמוך ולעודד. אמרת שהיא כל היום במיטה, אולי כדאי לקנות לה את אחד הספרים המומלצים על הריון ולידה? קלטות/דיסקים (יותר פשוט רק שמים בוידיאו או ב DVD. בתור אחת שיש לה אחות גדולה, לפעמים מה שכתוב בספר/קלטת מדבר ומשפיע הרבה יותר ממה שהאחות הגדולה אומרת...או אולי שמישהי אחר תגיד את זה? אולי אפשר להביא להם מתנה קורס הכנה ללידה פרטי בבית? כמובן לדבר איתה לפני ולשאול אותה מה דעתה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|