פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2003 01:55 אסתית מאת:
מיכל יקרה, כותרת:
אני מאוד מבינה שאת דואגת לאחותך, אבל נראה לי שהיא בחרה בדרך מסויימת לחוות את ההריון ואולי גם את הלידה שלה ולך, למרות הניסיונות החוזרים ונשנים, אין מרחב אפשרות לשנות את זה. הדרך שלה כנראה קשורה בכל מיני פחדים שיש לה מהלידה(לא פונה למיילדת, לא הולכת לקורס) והטיפול בתינוק לאחר מכן (כן, גם אני לפני 6.5 שנים חשבתי שבעלי יטפל בו ויעשה הכל ואני רק אביא אותו לעולם ואתפנה מיד לעיסוקיי האחרים).
חשוב באמת לעקוב אחריה אחרי הלידה, לעזור, לתמוך ולעודד.
אמרת שהיא כל היום במיטה, אולי כדאי לקנות לה את אחד הספרים המומלצים על הריון ולידה? קלטות/דיסקים (יותר פשוט רק שמים בוידיאו או ב DVD. בתור אחת שיש לה אחות גדולה, לפעמים מה שכתוב בספר/קלטת מדבר ומשפיע הרבה יותר ממה שהאחות הגדולה אומרת...או אולי שמישהי אחר תגיד את זה? אולי אפשר להביא להם מתנה קורס הכנה ללידה פרטי בבית? כמובן לדבר איתה לפני ולשאול אותה מה דעתה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  09:42 הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה - כרמית_מ
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  13:07 תודה רבה לכולכן, - מיכל פ
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:33 זה פשוט מחמם את הלב - מיכל פ
19/4/2003  23:07 נקודת מבט שונה, - ריש
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  09:25 מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) - מיכל פ
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש