פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2003 09:42 כרמית_מ מאת:
הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה כותרת:
הוא שאחותך התרגלה ש"לועסים" לה ועושים לה הכל... (הכל בגבולות הבנת הנקרא - יכול להיות שזה ממש לא ככה במציאות)
נראה לי שעם המעבר לאמהות הגיע הזמן לקצת עצמאות. אפשר, כמו שכתבה זהר, לשים לה מראה מול הפנים, אבל גם אם את לא רוצה להתעמת - נראה לי, שכדאי לתת לה להתמודד עם הדברים לבד. זה אמנם קצת מאוחר אבל אולי יקח לה עוד כמה שבועות ללדת, ואז זה מספיק זמן כדי לתפוס את עצמה בידיים (אחרי הלידה לכל אחת מגיעה עזרה, אבל עזרה, לא החלפה...)
הבעייה: זה דורש שיתוף פעולה מכל המשפחה. החלטה משותפת שלא עושים עבורה ולא חושבים עבורה. ואם לא, אז לפחות מצדך (זה יהיה פחות יעיל, מן הסתם).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  01:55 מיכל יקרה, - אסתית
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  13:07 תודה רבה לכולכן, - מיכל פ
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:33 זה פשוט מחמם את הלב - מיכל פ
19/4/2003  23:07 נקודת מבט שונה, - ריש
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  09:25 מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) - מיכל פ
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש