|
18/4/2003 09:42
|
כרמית_מ
|
מאת:
|
|
הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה
|
כותרת:
|
הוא שאחותך התרגלה ש"לועסים" לה ועושים לה הכל... (הכל בגבולות הבנת הנקרא - יכול להיות שזה ממש לא ככה במציאות) נראה לי שעם המעבר לאמהות הגיע הזמן לקצת עצמאות. אפשר, כמו שכתבה זהר, לשים לה מראה מול הפנים, אבל גם אם את לא רוצה להתעמת - נראה לי, שכדאי לתת לה להתמודד עם הדברים לבד. זה אמנם קצת מאוחר אבל אולי יקח לה עוד כמה שבועות ללדת, ואז זה מספיק זמן כדי לתפוס את עצמה בידיים (אחרי הלידה לכל אחת מגיעה עזרה, אבל עזרה, לא החלפה...) הבעייה: זה דורש שיתוף פעולה מכל המשפחה. החלטה משותפת שלא עושים עבורה ולא חושבים עבורה. ואם לא, אז לפחות מצדך (זה יהיה פחות יעיל, מן הסתם).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|