פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2003 13:07 מיכל פ מאת:
תודה רבה לכולכן, כותרת:
עזרתן לי לקבל את העובדה שלא אוכל לשנות את אחותי, אני יכולה רק להציע לה את עזרתי אך לא להכריח אותה לקבלה.
זהר- ניסיתי, מאוד בעדינות, להציב בפניה מראה ולהראות לה שאמנם היא בהריון בפעם הראשונה, אך אינה האישה הראשונה שחווה הריון- ושהיא קצת מקצינה את הקשיים שהיא חווה. היא מאוד נעלבת כשהיא חשה ש"מגמדים" את הבעיות שלה, ולכן הפסקתי לנסות. את צודקת מאוד בכתבך שחיים חסרי אחריות הם ממכרים, ואין לי ספק שזה יהיה אחד הקשיים העיקריים שלה לאחר הלידה- ההבנה שהיא האחרונה בסדר העדיפויות.
כרמית- הניסוח שלך ממש מדויק, תמיד "לועסים" לה הכל, ואולי באמת הגיע הזמן להבהיר לה שאם היא לא תיקח אחריות על חייה, אף אחד לא יעשה זאת במקומה.
אסתית- ספרים אכן העברתי לה, בינתיים עוד לא קראה בהם. קורס הכנה ללידה פרטי בבית- יש דבר כזה? האם מישהי יודעת? וכמה זה עשוי לעלות?
נירית- אין ספק שהמשפט "את יולדת כמו שאת חיה" נכון לגבי אחותי- עם מינימום יוזמה ולקיחת אחריות. תודה על רעיון המכתב- אני צריכה לחשוב קצת האם היא לא תפרש זאת כהתערבות בחייה ובענייניה, והאם לא תיעלב מכך שאני חושבת שהיא אינה מנהלת את ענייניה בצורה נבונה.
ואני מקווה שתיתי ומרינה צודקות, והגעה ללידה ללא הכנה לא בהכרח תגרור טראומה לאחותי ולבעלה...
שוב תודה לכולכן וחג שמח!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  01:55 מיכל יקרה, - אסתית
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  09:42 הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה - כרמית_מ
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:33 זה פשוט מחמם את הלב - מיכל פ
19/4/2003  23:07 נקודת מבט שונה, - ריש
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  09:25 מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) - מיכל פ
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש