|
18/4/2003 13:07
|
מיכל פ
|
מאת:
|
|
תודה רבה לכולכן,
|
כותרת:
|
עזרתן לי לקבל את העובדה שלא אוכל לשנות את אחותי, אני יכולה רק להציע לה את עזרתי אך לא להכריח אותה לקבלה. זהר- ניסיתי, מאוד בעדינות, להציב בפניה מראה ולהראות לה שאמנם היא בהריון בפעם הראשונה, אך אינה האישה הראשונה שחווה הריון- ושהיא קצת מקצינה את הקשיים שהיא חווה. היא מאוד נעלבת כשהיא חשה ש"מגמדים" את הבעיות שלה, ולכן הפסקתי לנסות. את צודקת מאוד בכתבך שחיים חסרי אחריות הם ממכרים, ואין לי ספק שזה יהיה אחד הקשיים העיקריים שלה לאחר הלידה- ההבנה שהיא האחרונה בסדר העדיפויות. כרמית- הניסוח שלך ממש מדויק, תמיד "לועסים" לה הכל, ואולי באמת הגיע הזמן להבהיר לה שאם היא לא תיקח אחריות על חייה, אף אחד לא יעשה זאת במקומה. אסתית- ספרים אכן העברתי לה, בינתיים עוד לא קראה בהם. קורס הכנה ללידה פרטי בבית- יש דבר כזה? האם מישהי יודעת? וכמה זה עשוי לעלות? נירית- אין ספק שהמשפט "את יולדת כמו שאת חיה" נכון לגבי אחותי- עם מינימום יוזמה ולקיחת אחריות. תודה על רעיון המכתב- אני צריכה לחשוב קצת האם היא לא תפרש זאת כהתערבות בחייה ובענייניה, והאם לא תיעלב מכך שאני חושבת שהיא אינה מנהלת את ענייניה בצורה נבונה. ואני מקווה שתיתי ומרינה צודקות, והגעה ללידה ללא הכנה לא בהכרח תגרור טראומה לאחותי ולבעלה... שוב תודה לכולכן וחג שמח!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|