פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/4/2003 22:33 מיכל פ מאת:
זה פשוט מחמם את הלב כותרת:
החום והאכפתיות שקיימים כאן, ונפלאה לי התחושה שיש כאן נשים נפלאות וחכמות שאפשר לפנות לעזרתן בעת הצורך. כל אחת שכתבה לי כאן קלעה בול באיזושהי נקודה. תודה לכן.
זהר- בהחלט יש משהו במה שכתבת. לפני שנולדה הקטנה שלי (מאז אני בבית ומ א ו ד מאושרת) מצאתי את עצמי מקנאה לא פעם באחותי, שעשתה ככל העולה על רוחה כל היום, כל יום, כאילו אין עולם אמיתי שבו כולם הולכים לעבודה ומתעסקים בטרדות היומיום. לא פעם חלפה לי בראש המחשבה, איך היא מסוגלת להרשות זאת לעצמה. אבל כאן יש בנוסף דאגה אמיתית לשלומה ולרווחתה.
אורית- תודה רבה לך על תשובתך המחכימה. אולי באמת אני לוקחת על עצמי כאן קצת יותר מדי אחריות, שלא כל כך שייכת אלי. אני חושבת שאלך איפשהו בין להרפות לבין (כפי שהציעה ליאתיתי) להעיר לה, ופשוט אנצל כל הזדמנות לומר לה שאולי קשה לה להאמין בכך, אבל יש בה הכוחות והיכולת להתמודד עם האמהות ועם האחריות העצומה שהיא נושאת עימה, ושאני שם אם היא רוצה בעזרתי.
מיכל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  01:55 מיכל יקרה, - אסתית
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  09:42 הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה - כרמית_מ
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  13:07 תודה רבה לכולכן, - מיכל פ
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  23:07 נקודת מבט שונה, - ריש
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  09:25 מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) - מיכל פ
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש