פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
19/4/2003 23:07 ריש מאת:
נקודת מבט שונה, כותרת:
אני אחרי בחג המרוכז בפולניות יתר, חייבת להעלות בשביל האיזון את הצד השני. זה שמבקרים אותו על חוסר אחריותו, זה שנתפס בקלקלתו כשהוא מסרב לכפית קורנפלור גדושה, זה שנחשב למטורף להתווכח עם אחות טיפת חלב ועוד להתעקש על עמדותיו המטופשות.

נכון, שכל מה שעוללתי בעוונותי, לרוב תואם את רוח הסלון של רותי'נקה, ועם זאת במשפחה המורחבת שלי מקבלי חלושס מדיונים לגבי אופן גידול ילדי, ומשתדלים למזער נזקים ולמנוע ממני לדרדר לדרכי הנלוזה והעקלקלה בנות משפחה אחרות. עזבי זותי, אסור לקחת אותה ברצינות, זה אחד ממשפטי המפתח החצי מעליבים. אני בחצי חיוך מסכימה שאני שייכת להדיוטות, ושכל מה שאני עושה מושפע באופן ישיר ממצב הירח ומליקוי חמה בחצי הדרומי של כדור הארץ, וגם מרוחות מערביות ופיתה דרוזית באמצע פסח. אני לוקחת את השטויות של כולם בהומור, אבל מה, זכור לי דיון פנימ-משפחתי בנושא הילד הביאפרה שלי, זה שהיה זקוק לטכניקה מעלה אחוזונים אחרי צניחה מה97 ל15 (עד שהפסקנו לבדוק... כי אז היאוש נעשה יותר נוח). ניסו חצי בכוח לשכנע את המשוגעת (זו שיולדת בלי אפידורל ומסרבת לחתך מסתובבת עם מנשא ומניקה לנצח)לתת למסכן קורנפלור. למה? כי זה ישמין אותו וכי מסכן, נשאר רעב אחרי הציצי הדליל שהוא מקבל. לא עזרו טיעוני טובה (שהיו מצויינים ומבוססים מדעית) לא עזרו אפילו הנחיות משרד הבריאות. לדודה שלי אחותטיפת חלב הורתה להוסיף קורנפלור ומאז השתנו חייה. סבבה. כן, הילד מייד התחיל לישון לילות שלמים, החיים היו ורודים רכים וסופגים, כמו טיטול דנדש. אני כמובן נותרתי בעמדתי המטופשת, מגינה על זכותו של העולל לקבל מזון נקי מקלוריות ריקות ללא ערך אמיתי אחר, כולם חשבו שאי משוגעת ורק אני ידעתי שאניעושה את הדבר הנכון לי. ועדיין אם תשאלי על ההורות שלי חלקים ניכרים במשפחה מחד יעריכו את המסירות שלי אבל מאידך יאמרו לך בפה מלא כי השגעון גדול עליהם בכמה מידות.

מה אני מנסה להגיד? הכל ענין של השקפה. לזו לידה טבעית מהווה משהו משמעותי, לשניה דווקא קיסרי אלקטיבי נראית אופציה משובחה מאוד והיא מברכת את מזלה ששפר עליה על מצג עכוז, עובר גדול, סכרת הריונית לא מאוזנת ושאר טובין. כל בחירה היא אישית, ואין בין השקפתך למה שנכון לך למה שנכון לאחותך. את יכולה להציע, לאפשר, לתת אינפו, לא ללדת במקומה. במשל הקורנפלור, הכל אפשרי חוצמלהכניס לי את הקורנפלור לציצי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  01:55 מיכל יקרה, - אסתית
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  09:42 הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה - כרמית_מ
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  13:07 תודה רבה לכולכן, - מיכל פ
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:33 זה פשוט מחמם את הלב - מיכל פ
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  09:25 מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) - מיכל פ
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש