|
19/4/2003 23:07
|
ריש
|
מאת:
|
|
נקודת מבט שונה,
|
כותרת:
|
אני אחרי בחג המרוכז בפולניות יתר, חייבת להעלות בשביל האיזון את הצד השני. זה שמבקרים אותו על חוסר אחריותו, זה שנתפס בקלקלתו כשהוא מסרב לכפית קורנפלור גדושה, זה שנחשב למטורף להתווכח עם אחות טיפת חלב ועוד להתעקש על עמדותיו המטופשות.
נכון, שכל מה שעוללתי בעוונותי, לרוב תואם את רוח הסלון של רותי'נקה, ועם זאת במשפחה המורחבת שלי מקבלי חלושס מדיונים לגבי אופן גידול ילדי, ומשתדלים למזער נזקים ולמנוע ממני לדרדר לדרכי הנלוזה והעקלקלה בנות משפחה אחרות. עזבי זותי, אסור לקחת אותה ברצינות, זה אחד ממשפטי המפתח החצי מעליבים. אני בחצי חיוך מסכימה שאני שייכת להדיוטות, ושכל מה שאני עושה מושפע באופן ישיר ממצב הירח ומליקוי חמה בחצי הדרומי של כדור הארץ, וגם מרוחות מערביות ופיתה דרוזית באמצע פסח. אני לוקחת את השטויות של כולם בהומור, אבל מה, זכור לי דיון פנימ-משפחתי בנושא הילד הביאפרה שלי, זה שהיה זקוק לטכניקה מעלה אחוזונים אחרי צניחה מה97 ל15 (עד שהפסקנו לבדוק... כי אז היאוש נעשה יותר נוח). ניסו חצי בכוח לשכנע את המשוגעת (זו שיולדת בלי אפידורל ומסרבת לחתך מסתובבת עם מנשא ומניקה לנצח)לתת למסכן קורנפלור. למה? כי זה ישמין אותו וכי מסכן, נשאר רעב אחרי הציצי הדליל שהוא מקבל. לא עזרו טיעוני טובה (שהיו מצויינים ומבוססים מדעית) לא עזרו אפילו הנחיות משרד הבריאות. לדודה שלי אחותטיפת חלב הורתה להוסיף קורנפלור ומאז השתנו חייה. סבבה. כן, הילד מייד התחיל לישון לילות שלמים, החיים היו ורודים רכים וסופגים, כמו טיטול דנדש. אני כמובן נותרתי בעמדתי המטופשת, מגינה על זכותו של העולל לקבל מזון נקי מקלוריות ריקות ללא ערך אמיתי אחר, כולם חשבו שאי משוגעת ורק אני ידעתי שאניעושה את הדבר הנכון לי. ועדיין אם תשאלי על ההורות שלי חלקים ניכרים במשפחה מחד יעריכו את המסירות שלי אבל מאידך יאמרו לך בפה מלא כי השגעון גדול עליהם בכמה מידות.
מה אני מנסה להגיד? הכל ענין של השקפה. לזו לידה טבעית מהווה משהו משמעותי, לשניה דווקא קיסרי אלקטיבי נראית אופציה משובחה מאוד והיא מברכת את מזלה ששפר עליה על מצג עכוז, עובר גדול, סכרת הריונית לא מאוזנת ושאר טובין. כל בחירה היא אישית, ואין בין השקפתך למה שנכון לך למה שנכון לאחותך. את יכולה להציע, לאפשר, לתת אינפו, לא ללדת במקומה. במשל הקורנפלור, הכל אפשרי חוצמלהכניס לי את הקורנפלור לציצי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|