פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/4/2003 09:25
מיכל פ
מאת:
מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
18/4/2003 00:02
מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך
-
זהר
18/4/2003 00:14
זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל
-
תיתי
18/4/2003 01:55
מיכל יקרה,
-
אסתית
18/4/2003 08:48
לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס
-
מרינה של נועה
18/4/2003 09:42
הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה
-
כרמית_מ
18/4/2003 10:01
תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי
-
נירית שפירא
18/4/2003 12:52
מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה
-
היילי
18/4/2003 13:07
תודה רבה לכולכן,
-
מיכל פ
18/4/2003 17:46
היתרון של פס הייצור
-
רותמית
18/4/2003 21:48
מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות
-
ליאתיתי
18/4/2003 23:05
להיילי, רותמית וליאתיתי
-
מיכל פ
19/4/2003 00:34
מיכל, (ארוך!!)
-
ליאתיתי
19/4/2003 10:16
רעיון מכוון קצת אחר
-
mirit
19/4/2003 10:39
לליאתיתי המקסימה,
-
מיכל פ
19/4/2003 10:54
למירית,
-
מיכל פ
19/4/2003 19:22
מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות
-
זהר
19/4/2003 21:52
למיכל היקרה
-
אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003 22:33
זה פשוט מחמם את הלב
-
מיכל פ
19/4/2003 23:07
נקודת מבט שונה,
-
ריש
20/4/2003 09:02
מיכל
-
mirit
20/4/2003 10:24
לריש,
-
מיכל פ
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש