פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/4/2003 09:25 מיכל פ מאת:
מירית- תודה, ואשמח לעדכן כאן בהמשך. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
18/4/2003  00:02 מיכל יקרה, העלית בי הרבה מחשבות בהודעה שלך - זהר
18/4/2003  00:14 זה נשמע כמו דיכאון לפני לידה אבל - תיתי
18/4/2003  01:55 מיכל יקרה, - אסתית
18/4/2003  08:48 לא נעים לי להגיד אבל גם אני לא עברתי קורס - מרינה של נועה
18/4/2003  09:42 הרושם שמתקבל אצלי מהקריאה - כרמית_מ
18/4/2003  10:01 תני לה לקרוא את "טבעי ללדת" וברכי אותה -זהו השיעור שלה ולא שלך למרות הקושי - נירית שפירא
18/4/2003  12:52 מסכימה עם נירית, בעקבות מקרה דומה - היילי
18/4/2003  13:07 תודה רבה לכולכן, - מיכל פ
18/4/2003  17:46 היתרון של פס הייצור - רותמית
18/4/2003  21:48 מיכל, לצערי מקוצר זמן לא קראתי את התשובות האחרות - ליאתיתי
18/4/2003  23:05 להיילי, רותמית וליאתיתי - מיכל פ
19/4/2003  00:34 מיכל, (ארוך!!) - ליאתיתי
19/4/2003  10:16 רעיון מכוון קצת אחר - mirit
19/4/2003  10:39 לליאתיתי המקסימה, - מיכל פ
19/4/2003  10:54 למירית, - מיכל פ
19/4/2003  19:22 מיכל, חזרתי לכאן עם עוד מחשבות - זהר
19/4/2003  21:52 למיכל היקרה - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
19/4/2003  22:33 זה פשוט מחמם את הלב - מיכל פ
19/4/2003  23:07 נקודת מבט שונה, - ריש
20/4/2003  09:02 מיכל - mirit
20/4/2003  10:24 לריש, - מיכל פ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש