פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/4/2003 14:35 את לא לבד מאת:
לא לאבד תקווה כותרת:
אין מה לדאוג הכול יחזור לקדמותו
אחרי לידה רגילה וחתך וכמה קרעים חזרתי לעצמי אבל לקח זמן
האיזור רגיש ,הלא לא כול יום את משחררת משם תינוק
אני אומרת לך ,אצלינו עזרה המון סבלנות ורזישות מצד בין זוגי
פתיחות וקבלה של המצב שהוא בהחלט זמני,אצלינו לקח משהו בין שלושה לחמישה חודשים עד שהרגשתי שאני יכולה לחזור לפעילות נורמלית
בכול מקרה לי עזר גם מסאג" פרינאום באותה המתכונת של מהלך ההריון,ודמיון מודרך להרפיית המתח והטראומות שחווה המקום
מקווה שעזרתי קצת
ימים יגידו
בהצלחה ותהנו

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/4/2003  23:48 הבעיה מוכרת...לצערי - יעלה
17/4/2003  23:51 לא מבינה בזה אבל לדעתי קבלת הדין היא לא מחוייבת המציאות - סקנד אופיניון זה צו השעה ! (ל"ת) - זהר
18/4/2003  08:19 גופך מאותת לך שמוקדם מדי. - אלה
18/4/2003  10:35 חוסר חשק אחרי הלידה - אחת בלי חתך
18/4/2003  13:46 ואפשר לנסות גם KY - עם עבר דומה
19/4/2003  15:42 מוכר - xxx
20/4/2003  11:16 בסוף זה מסתדר - אלמונימית
21/4/2003  10:48 לי זה לקח חצי שנה... (ל"ת) - ק


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש