אין מה לדאוג הכול יחזור לקדמותו אחרי לידה רגילה וחתך וכמה קרעים חזרתי לעצמי אבל לקח זמן האיזור רגיש ,הלא לא כול יום את משחררת משם תינוק אני אומרת לך ,אצלינו עזרה המון סבלנות ורזישות מצד בין זוגי פתיחות וקבלה של המצב שהוא בהחלט זמני,אצלינו לקח משהו בין שלושה לחמישה חודשים עד שהרגשתי שאני יכולה לחזור לפעילות נורמלית בכול מקרה לי עזר גם מסאג" פרינאום באותה המתכונת של מהלך ההריון,ודמיון מודרך להרפיית המתח והטראומות שחווה המקום מקווה שעזרתי קצת ימים יגידו בהצלחה ותהנו
|
תוכן התגובה:
|