|
20/4/2003 17:10
|
היילי
|
מאת:
|
|
רותי , רעיון מצוין!
|
כותרת:
|
אני התחלתי לחפש פעוטון לקטנטונת לספטמבר הקרוב (תהיה אז בת חצי שנה) בחיפה (גמישה לגבי האזור). אז קודם כל, אשמח לקבל המלצות ממי שיש לו, ומעבר לכך - מבטיחה לפרסם כאן את תוצאות הברורים שאני אעשה בעצמי! (אגב - ב"כאן" הכוונה לדיון הזה..)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|