פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/4/2003 20:47
עידית-ת
מאת:
חום חום, אבל מה עם הכאב?
כותרת:
הרבה פעמים יש חום שמלווה בכאב - גרון, שיניים, אזניים. אני בעד לתת אקמול במקרים כאלה, בדיוק כמו שאני לוקחת משכך כאבים כשכואב לי. ההבדל הוא כמובן במינון.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/4/2003 12:58
לפי מה שידוע לי
-
איילה
20/4/2003 13:07
ניר, האם אתה ניר מההודעה על 39.5 לפני שני עמודים?
-
ענת ב
20/4/2003 14:08
תלוי בגיל התינוק
-
ד"ר ליבוביץ
20/4/2003 22:13
לדר ליבוביץ , האם את בטוחה שחום של ארבעים מעלות כשלעצמו לא יכול להזיק? (ל"ת)
-
דוידה
21/4/2003 00:50
כן - חום של 40 לא מזיק. אבל כמובן לא נעים, ובודאי הייתי נותנת משהו להוריד.
-
ד"ר ליבוביץ
21/4/2003 10:51
תודה דר ליבוביץ. אני חייבת להודות שרק התבלבלתי יותר
-
דוידה
21/4/2003 12:34
קשה לי להאמין שיש רופאים האומרים שהחום עצמו מסוכן. אני מניחה
-
ד"ר ליבוביץ
21/4/2003 23:31
טוב להבין את מה שאומרים לי אני מסוגלת
-
דוידה
21/4/2003 23:58
לנו נאמר בפירוש, ע"י יותר מרופא אחד,
-
ענת ב
22/4/2003 23:40
ניר שאלה יפה שאלת הנה כמה מחשבות
-
Adi
24/4/2003 11:23
עדי, אני כ"כ נהנית לקרוא את התשובות שלך, גם כשאת לא מסכימה איתי...
-
ענת ב
24/4/2003 14:35
ניראה לי ששתינו ידענו שנחזור הנה
-
Adi
24/4/2003 16:25
עדי, את צודקת, ואני חושבת שהבעייה של רובנו היא
-
ענת ב
24/4/2003 20:37
הי גם אני פה...
-
נירה
24/4/2003 23:34
כן הזכרתן לי כשרק עברנו למושב
-
Adi
25/4/2003 11:08
הי ענת ושלום כמובן גם לעדי ונירה (-:
-
אסנת ש.
25/4/2003 11:57
אסנת, אני אעתיק מענת סימון את הנבוכותי וכשאתאושש אנסה לענות משהו יותר סדור...
-
ענת ב
26/4/2003 14:38
אוסי,שכחת להוסיף שענת גם (ועדי)
-
נירה
27/4/2003 08:33
את יודעת מה נירה ?
-
Adi
28/4/2003 10:38
נירה, תודה, גם לי כיף להיות פה, ובעניין המגע
-
ענת ב
28/4/2003 15:06
וזו הפעם השנייה היום שאני אומרת את זה - איזה כייף לגלות שיש חיים בעמודים האחוריים
-
פולינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש