פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/4/2003 20:47 עידית-ת מאת:
חום חום, אבל מה עם הכאב? כותרת:
הרבה פעמים יש חום שמלווה בכאב - גרון, שיניים, אזניים. אני בעד לתת אקמול במקרים כאלה, בדיוק כמו שאני לוקחת משכך כאבים כשכואב לי. ההבדל הוא כמובן במינון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/4/2003  12:58 לפי מה שידוע לי - איילה
20/4/2003  13:07 ניר, האם אתה ניר מההודעה על 39.5 לפני שני עמודים? - ענת ב
20/4/2003  14:08 תלוי בגיל התינוק - ד"ר ליבוביץ
20/4/2003  22:13 לדר ליבוביץ , האם את בטוחה שחום של ארבעים מעלות כשלעצמו לא יכול להזיק? (ל"ת) - דוידה
21/4/2003  00:50 כן - חום של 40 לא מזיק. אבל כמובן לא נעים, ובודאי הייתי נותנת משהו להוריד. - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  10:51 תודה דר ליבוביץ. אני חייבת להודות שרק התבלבלתי יותר - דוידה
21/4/2003  12:34 קשה לי להאמין שיש רופאים האומרים שהחום עצמו מסוכן. אני מניחה - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  23:31 טוב להבין את מה שאומרים לי אני מסוגלת - דוידה
21/4/2003  23:58 לנו נאמר בפירוש, ע"י יותר מרופא אחד, - ענת ב
22/4/2003  23:40 ניר שאלה יפה שאלת הנה כמה מחשבות - Adi
24/4/2003  11:23 עדי, אני כ"כ נהנית לקרוא את התשובות שלך, גם כשאת לא מסכימה איתי... - ענת ב
24/4/2003  14:35 ניראה לי ששתינו ידענו שנחזור הנה - Adi
24/4/2003  16:25 עדי, את צודקת, ואני חושבת שהבעייה של רובנו היא - ענת ב
24/4/2003  20:37 הי גם אני פה... - נירה
24/4/2003  23:34 כן הזכרתן לי כשרק עברנו למושב - Adi
25/4/2003  11:08 הי ענת ושלום כמובן גם לעדי ונירה (-: - אסנת ש.
25/4/2003  11:57 אסנת, אני אעתיק מענת סימון את הנבוכותי וכשאתאושש אנסה לענות משהו יותר סדור... - ענת ב
26/4/2003  14:38 אוסי,שכחת להוסיף שענת גם (ועדי) - נירה
27/4/2003  08:33 את יודעת מה נירה ? - Adi
28/4/2003  10:38 נירה, תודה, גם לי כיף להיות פה, ובעניין המגע - ענת ב
28/4/2003  15:06 וזו הפעם השנייה היום שאני אומרת את זה - איזה כייף לגלות שיש חיים בעמודים האחוריים - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש