|
21/4/2003 00:50
|
ד"ר ליבוביץ
|
מאת:
|
|
כן - חום של 40 לא מזיק. אבל כמובן לא נעים, ובודאי הייתי נותנת משהו להוריד.
|
כותרת:
|
אבל זה לא סיבה להכנס ללחץ, כמובן בתנאי שהילד מתנהג סביר. חום גבוה עלול להצביע על מחלה זיהומית חמורה יותר, וצריך לברר זאת, ולטפל בהתאם למחלה. אבל החום עצמו לא מזיק.
שנהיה בריאים!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|