פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/4/2003 00:50 ד"ר ליבוביץ מאת:
כן - חום של 40 לא מזיק. אבל כמובן לא נעים, ובודאי הייתי נותנת משהו להוריד. כותרת:
אבל זה לא סיבה להכנס ללחץ, כמובן בתנאי שהילד מתנהג סביר. חום גבוה עלול להצביע על מחלה זיהומית חמורה יותר, וצריך לברר זאת, ולטפל בהתאם למחלה. אבל החום עצמו לא מזיק.

שנהיה בריאים!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/4/2003  12:58 לפי מה שידוע לי - איילה
20/4/2003  13:07 ניר, האם אתה ניר מההודעה על 39.5 לפני שני עמודים? - ענת ב
20/4/2003  14:08 תלוי בגיל התינוק - ד"ר ליבוביץ
20/4/2003  20:47 חום חום, אבל מה עם הכאב? - עידית-ת
20/4/2003  22:13 לדר ליבוביץ , האם את בטוחה שחום של ארבעים מעלות כשלעצמו לא יכול להזיק? (ל"ת) - דוידה
21/4/2003  10:51 תודה דר ליבוביץ. אני חייבת להודות שרק התבלבלתי יותר - דוידה
21/4/2003  12:34 קשה לי להאמין שיש רופאים האומרים שהחום עצמו מסוכן. אני מניחה - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  23:31 טוב להבין את מה שאומרים לי אני מסוגלת - דוידה
21/4/2003  23:58 לנו נאמר בפירוש, ע"י יותר מרופא אחד, - ענת ב
22/4/2003  23:40 ניר שאלה יפה שאלת הנה כמה מחשבות - Adi
24/4/2003  11:23 עדי, אני כ"כ נהנית לקרוא את התשובות שלך, גם כשאת לא מסכימה איתי... - ענת ב
24/4/2003  14:35 ניראה לי ששתינו ידענו שנחזור הנה - Adi
24/4/2003  16:25 עדי, את צודקת, ואני חושבת שהבעייה של רובנו היא - ענת ב
24/4/2003  20:37 הי גם אני פה... - נירה
24/4/2003  23:34 כן הזכרתן לי כשרק עברנו למושב - Adi
25/4/2003  11:08 הי ענת ושלום כמובן גם לעדי ונירה (-: - אסנת ש.
25/4/2003  11:57 אסנת, אני אעתיק מענת סימון את הנבוכותי וכשאתאושש אנסה לענות משהו יותר סדור... - ענת ב
26/4/2003  14:38 אוסי,שכחת להוסיף שענת גם (ועדי) - נירה
27/4/2003  08:33 את יודעת מה נירה ? - Adi
28/4/2003  10:38 נירה, תודה, גם לי כיף להיות פה, ובעניין המגע - ענת ב
28/4/2003  15:06 וזו הפעם השנייה היום שאני אומרת את זה - איזה כייף לגלות שיש חיים בעמודים האחוריים - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש