|
21/4/2003 10:51
|
דוידה
|
מאת:
|
|
תודה דר ליבוביץ. אני חייבת להודות שרק התבלבלתי יותר
|
כותרת:
|
רוב הרופאים שפגשתי עד כה אומרים שחום גבוה הוא מסוכן לכשעצמו. יש גם כאלו האומרים שלא ממש ברורה התשובה, כמו שלגבי תפקידו של החום (ז"א האם הוא חלק ממנגנון ההתגוננות של הגוף או רק תוצר של אותה התגוננות) חלוקות הדעות. כניראה שגם כאן, כמו בכל דבר אחר בגידול ילדים,אין מנוס מהפעלת שיקול דעת מצד ההורים. ניראה לי שאני דוקא בוחרת ללכת בדרך שלך.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|