|
21/4/2003 12:34
|
ד"ר ליבוביץ
|
מאת:
|
|
קשה לי להאמין שיש רופאים האומרים שהחום עצמו מסוכן. אני מניחה
|
כותרת:
|
שמה שאמרו שמצב של 40 מעלות חום עלול להיות מסוכן כי המחלה עלולה להיות יותר מסוכנת, כלומר צריך להתיחס לחום גבוה ברצינות. אני גם בהחלט בעד להוריד חום - אפילו כדי לראות איך הילד מגיב, האם החום יורד, האם מצבו הכללי טוב כשהחום יורד וכו' - סימנים נוספים לחומרת המחלה. אבל החום לא גורם נזק, עד לרמה של 41.6, נדמה לי. אבל למזלי מעולם לא נתקלתי בחום כזה. השורה התחתונה די דומה - חום של 40 דורש התיחסות, וגם אם הרופא אמר שזה וירוס, וזה נמשךת צריך לבדוק שוב, כדי לוודא שלא התפתח משהו נוסף.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|