|
24/4/2003 20:37
|
נירה
|
מאת:
|
|
הי גם אני פה...
|
כותרת:
|
ענת, אמרת משהו שאף פעם לא חשבתי עליו. כמה נכון! ההבדל שבין לראות ילד כל הבוקר ולהגיע אליו אחה"צ. מעניין עד כמה מהטיפול בילד מושפע מכך. אפילו מעבר לנתינת אקמול. ווהאו, ממש נתתלי חומר למחשבה.
נירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|