פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
24/4/2003 23:34 Adi מאת:
כן הזכרתן לי כשרק עברנו למושב כותרת:
זה היה בתקופה שבין הדוקטורט לעבודה ( שלושה חודשים מהם שניים ברחובות) המעבר היה מאד קשה לרועי (להפתעתי כי עד אז הילד התנהג כמו עציץ שתק חייך אכל ישן התפתח ופתאום גיליתי שיכולים להיות לו קשיים).
אז הייתי מכניסה אותו מתחת לסוודר שלי וככה הוא היה נירגע ומרגיש טוב...
אבל במשך כל השנה הראשונה לחייו (שכללה סכ"ה גם חצי שנה של עבודה עד ארבע כי הייתי בסוף הדוקטורט וסיימתי כשהוא היה בן תשעה חודשים) ידעתי בודאות שאין דבר שלהצמיד אותו לגוף שלי לא ירפא - היה ביננו משהו מדהים, עוצמה שפשוט לא תתואר הייתי כל כך בטוחה בכוח של הקשר הפיזי ביננו. היום העוצמה פחותה בהרבה לצערי אם כי קיימת ושלא תעלם לי...

עם לילך הלכתי לטיפולי שניים באותם שלושה חודשים והרגשתי קרובה אליה כמו שלא הייתי אף פעם (לפני שרועי נולד הינו הרבה פחות קרובות מהמון סיבות - כולן שלי כמובן), ממש הרגשתי אותה. משהו מזה אבד אבל גם משהו נישאר חזק.

אני כל הזמן מחפשת את הקשר הפיזי הזה איתם (גם ללא מגע) נאחזת בו לא לאבד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/4/2003  12:58 לפי מה שידוע לי - איילה
20/4/2003  13:07 ניר, האם אתה ניר מההודעה על 39.5 לפני שני עמודים? - ענת ב
20/4/2003  14:08 תלוי בגיל התינוק - ד"ר ליבוביץ
20/4/2003  20:47 חום חום, אבל מה עם הכאב? - עידית-ת
20/4/2003  22:13 לדר ליבוביץ , האם את בטוחה שחום של ארבעים מעלות כשלעצמו לא יכול להזיק? (ל"ת) - דוידה
21/4/2003  00:50 כן - חום של 40 לא מזיק. אבל כמובן לא נעים, ובודאי הייתי נותנת משהו להוריד. - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  10:51 תודה דר ליבוביץ. אני חייבת להודות שרק התבלבלתי יותר - דוידה
21/4/2003  12:34 קשה לי להאמין שיש רופאים האומרים שהחום עצמו מסוכן. אני מניחה - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  23:31 טוב להבין את מה שאומרים לי אני מסוגלת - דוידה
21/4/2003  23:58 לנו נאמר בפירוש, ע"י יותר מרופא אחד, - ענת ב
22/4/2003  23:40 ניר שאלה יפה שאלת הנה כמה מחשבות - Adi
24/4/2003  11:23 עדי, אני כ"כ נהנית לקרוא את התשובות שלך, גם כשאת לא מסכימה איתי... - ענת ב
24/4/2003  14:35 ניראה לי ששתינו ידענו שנחזור הנה - Adi
24/4/2003  16:25 עדי, את צודקת, ואני חושבת שהבעייה של רובנו היא - ענת ב
24/4/2003  20:37 הי גם אני פה... - נירה
25/4/2003  11:08 הי ענת ושלום כמובן גם לעדי ונירה (-: - אסנת ש.
25/4/2003  11:57 אסנת, אני אעתיק מענת סימון את הנבוכותי וכשאתאושש אנסה לענות משהו יותר סדור... - ענת ב
26/4/2003  14:38 אוסי,שכחת להוסיף שענת גם (ועדי) - נירה
27/4/2003  08:33 את יודעת מה נירה ? - Adi
28/4/2003  10:38 נירה, תודה, גם לי כיף להיות פה, ובעניין המגע - ענת ב
28/4/2003  15:06 וזו הפעם השנייה היום שאני אומרת את זה - איזה כייף לגלות שיש חיים בעמודים האחוריים - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש