|
20/4/2003 16:32
|
חיה של שירי
|
מאת:
|
|
קצת קשה לי לייעץ לך...
|
כותרת:
|
לא מזמן שאלתי שאלה מאד דומה אז את יכולה להציץ בתגובות שקיבלתי. אני יכולה לספר לך שלי יש ימים טובים שאני מספיקה הרבה וימים פחות טובים שהם בדיוק כמו שתיארת.
ד"א מתי ילדת????
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|