פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/4/2003 09:27 איריס + 3 מאת:
סדר היום שלי כותרת:
עכשיו בחופש קימה בשעה 9.
הילדים כבר מזמן מול הטלויזיה בסלון אבל יודעים איך שאני קמה שצריך לסדר את הסלון והמרפסת שזה הנחלה שלהם לצעצועים. חדר הצעצועים אצלנו ממוקם במרפסת הסלון ואם יש בלגן זה האופציה שלהם. אני נכנסת לשם רק לטאטא ולשטוף פעם בשבועיים.
חלונות ותריסים אני לא עושה בכלל כי יש לי עוזרת. היא גם מנקה לי את הבית יסודי פעם ב-10 ימים.
מלבד זאת צריך תחזוקה קלה.

אבל לציין כי עוזרת יש לי רק בחודש האחרון ולפני זה אני הייתי השפחה של הבית.

יש לי מנהג מטורלל מאז הלידה של בתי הגדולה לקום בשעה 2-3 בלילה כשכל הבית ישן ולהפוך לו את הצורה. אז מספיקים גם לנקות,לסדר, לבשל ולארגן את מה שרוצים לעשות באותו היום.
אני לא מספיקה את כל הבית ולכן אני מחלקת כל יום משהו אחר.

יש לי יום לכביסה, יום לקיפול, יום גיהוץ, וכו'.

בין לבין חוטפת את הזמן שלי מול האינטרנט (שעה בבוקר ועוד חצי שעה אחרי הצהריים).

הבישול שלי הוא בישול ילדים ולכן לא לוקח הרבה זמן ואת הרוב אני מכינה מקפואים.

בזמן האחרון ביטלתי את מנוחת הצהריים כי ראיתי שאינני זקוקה לה ובמקום זה עד השעה 8:30 אני עם הילדים וכשהם הולכים לישון אני איתם כי הבית נראה נורמלי.

מאחר והילדים גדולים אז חוץ מלסדר את הצעצועים שלהם הם אחראים גם לכביסה שלהם להכניס לארון, לחדר שלהם להודיע לי שהוא מאורגן לטאטוא לפני השינה ודברים כאלה.

חינכתי את כל הבית לשים כביסה במקום ולא צריך ללכת אחריהם ולחפש פריטים לכביסה בכל הבית, להוריד צלחות וכו' ישר לכיור בסיום הארוחה ואם למישהו מתחשק לעשות לי חיים קלים גם לשטוף את הצלחות מהלכלוך הראשוני ולהשאיר לי את המלאכה רק לשים סבון ולמדיח.

בקיצור החיים זורמים נעים ואנחנו לא חיים בזבל ואף אחד אצלי לא מרגיש שפחה אלא יודעים שאם לא עושים את הדברים הזבל חוזר.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/4/2003  16:32 קצת קשה לי לייעץ לך... - חיה של שירי
20/4/2003  16:41 סדר יום - איריס + 3
20/4/2003  16:59 אשמח לשמוע על סדר יום לדוגמא - זקוקה
20/4/2003  17:05 צריך עוד פרטים. מס' ילדים, גילאים, גודל הדירה, אפשרויות לעזרה (ל"ת) - תיתי
20/4/2003  17:38 פרטים - זקוקה
20/4/2003  20:34 רעיונות - תיתי
20/4/2003  23:28 תיתי, מעריצה אותך - דנדוש
20/4/2003  23:45 והנה דיון ב-ד-י-ו-ק בשבילך! - פולינה
21/4/2003  14:24 הנה אתר באנגלית שמתמחה בדיוק בנושא זה - ד"ר ליבוביץ
21/4/2003  17:09 2 עצות קטנות - נון
21/4/2003  20:36 ועוד כמה (תוך הסתכנות בסקילה...) - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש