לא שהצלחתי לעמוד בזה, אך יש כאלה שזה ממש הציל אותם. אני בקשר באינטרנט עם משפחות גדולות, כאשר חמישה ילדים זה המינימום, והרבה שם נעזרו בשיטה הזאת. אחד החוקים הראשונים שלהם זה לקום בבוקר, להתרחץ ולהתלבש, וזה כבר נותן הרגשה אחרת.
שווה לבדוק .http://flylady.net/index.asp
בהצלחה,
ד"ר ליבוביץ
|
תוכן התגובה:
|