1. ישר אחרי היניקה של הבוקר שאצלנו כרגע זה סביב 8-9, אני מצחצחת שיניים, מחליפה בגדים ועושה לי משהו חם לשתות. ככה הבוקר מתחיל הרבה יותר מסודר. 2. לפני השינה - אני כותבת לי על פתק קטן, שנמצא על יד המיטה - 2-3 דברים שאני רוצה לעשות למחרת. ככה זה עושה סדר בשלל הדברים שיש לעשות.
בהצלחה, נורית
|
תוכן התגובה:
|