|
12/5/2003 23:02
|
שרונה
|
מאת:
|
|
אולי..
|
כותרת:
|
משהו כואב לו או מציק לו.אולי בימים האחרונים הוא נבהל מאוד ממשהו.שגורם לו לאי שקט.פעם מישהי אמרה לי תנסי להקשיב לתינוק שלך מה הוא רוצה.חשבתי לעצמי שהיא מזלזלת בעצם העובדה שאני אמא.אבל זה נכון.לפעמים זאת נורת אזהרה לנו,אולי הם מנסים להגיד לנו משהו.אולי...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|