פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/4/2004 15:21 לני מאת:
גם אני חושבת שכדאי לך ללכת איתה אם זו בקשתה, אולי הבטחון שלך יהידע שיש לך נותנים לה הרגשה טובה ומרגיעים אותה, וזה חשוב. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/4/2004  14:12 אם היא רוצה אותך זה סימן שהיא מרגישה - marcy g
23/4/2004  14:38 אני הייתי הולכת איתה - נעמה
23/4/2004  15:21 אז איך באמת להתכונן לדבר כזה? - אלמונית
23/4/2004  17:15 אלמונית - לירון
23/4/2004  17:15 בהחלט להתלוות אליה, למה לא? - אורנה דן
23/4/2004  20:44 בהחלט והסבר למה אני חושבת - טלי
23/4/2004  20:45 על הפחדים שלי ולידות נפלאות - אלמונית
23/4/2004  20:46 אני עוד מהרהרת בקול רם, לכן עו ד לא מש עיכלתי ת כל מה שכתבו לי ,תודה שכתבתן (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  08:32 להיפגש עם דולה - יסמין
24/4/2004  10:00 אפשר לקבל כיווני מחשבה על מה דולה עושהתכלס בלידה בעצם? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  14:53 מה עושה דולה בלידה - - מירב שרמן
24/4/2004  15:32 תודה רבה מרב. בטח תהינה לי המון שאלות. אתן חושבות שיש לי מה לתת גם ללא הכשרה? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  16:02 בבקשה רבה. במיוחד כתבתי לך מה היה לי לתת ל פ נ י שהיתה לי הכשרה - מירב שרמן
24/4/2004  16:16 אני תמכתי בכלתי בשתי הלידות שלה ואני לא דולה ולא מדריכה - הלכתי לדולה מקצועית שעשתה לי הכנה לתמיכה בלידה בצורה יוצאת דופן. ממליצה בחום. - הילה
25/4/2004  09:53 אני הייתי עם אחותי בלידה - מרית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש