אם היא קראה לך, סימן שהיא מרגישה נוח בנוכחותך, ואת נוסכת בה בטחון, וזה הדבר שהיא צריכה. חבל שהיא לא עושה קורס הכנה ללידה. את יכולה ליזום פגישה מקדימה אחת איתה, ולשוחח איתה, ולהעניק לה מנסיונך. מה את עושה בלידות שלך שהופך אותן לכל כך נפלאות. אני בטוחה שתצליחי. אורנה דן מטפלת אנרגטית ותומכת לידה
|
תוכן התגובה:
|