פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/4/2004 17:15 אורנה דן מאת:
בהחלט להתלוות אליה, למה לא? כותרת:
אם היא קראה לך, סימן שהיא מרגישה נוח בנוכחותך, ואת נוסכת בה בטחון, וזה הדבר שהיא צריכה. חבל שהיא לא עושה קורס הכנה ללידה. את יכולה ליזום פגישה מקדימה אחת איתה, ולשוחח איתה, ולהעניק לה מנסיונך. מה את עושה בלידות שלך שהופך אותן לכל כך נפלאות.
אני בטוחה שתצליחי.
אורנה דן
מטפלת אנרגטית ותומכת לידה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/4/2004  14:12 אם היא רוצה אותך זה סימן שהיא מרגישה - marcy g
23/4/2004  14:38 אני הייתי הולכת איתה - נעמה
23/4/2004  15:21 גם אני חושבת שכדאי לך ללכת איתה אם זו בקשתה, אולי הבטחון שלך יהידע שיש לך נותנים לה הרגשה טובה ומרגיעים אותה, וזה חשוב. (ל"ת) - לני
23/4/2004  15:21 אז איך באמת להתכונן לדבר כזה? - אלמונית
23/4/2004  17:15 אלמונית - לירון
23/4/2004  20:44 בהחלט והסבר למה אני חושבת - טלי
23/4/2004  20:45 על הפחדים שלי ולידות נפלאות - אלמונית
23/4/2004  20:46 אני עוד מהרהרת בקול רם, לכן עו ד לא מש עיכלתי ת כל מה שכתבו לי ,תודה שכתבתן (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  08:32 להיפגש עם דולה - יסמין
24/4/2004  10:00 אפשר לקבל כיווני מחשבה על מה דולה עושהתכלס בלידה בעצם? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  14:53 מה עושה דולה בלידה - - מירב שרמן
24/4/2004  15:32 תודה רבה מרב. בטח תהינה לי המון שאלות. אתן חושבות שיש לי מה לתת גם ללא הכשרה? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  16:02 בבקשה רבה. במיוחד כתבתי לך מה היה לי לתת ל פ נ י שהיתה לי הכשרה - מירב שרמן
24/4/2004  16:16 אני תמכתי בכלתי בשתי הלידות שלה ואני לא דולה ולא מדריכה - הלכתי לדולה מקצועית שעשתה לי הכנה לתמיכה בלידה בצורה יוצאת דופן. ממליצה בחום. - הילה
25/4/2004  09:53 אני הייתי עם אחותי בלידה - מרית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש