פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/4/2004 09:53 מרית מאת:
אני הייתי עם אחותי בלידה כותרת:
לצערי, זה היה לפני שילדתי בעצמי וייתכן שלא הייתי מספיק מוכנה, מה גם שהלידה הייתה מאוד קשה ונגמרה עם מלקחיים. אנחנו גם משפחה מאוד לא דמונסטרטיבית, ולכן מעבר לקצת מסג'ים בגב, התקשיתי לתמוך בה פיזית. מצד שני, מהבחינה הנפשית מאוד התחברנו, ואני חושבת שנטעתי בה בטחון. כך שבהשוואה מול מישהי מקצועית, יש כנראה פנים לכאן ולכאן. במישור הפיזי, אולי הייתה עדיפה דולה או מיילדת, אבל במישורים אחרים, כנראה שלא.

אם היא רוצה אותך שם, אל תהססי. לדעתי, זה יעשה טוב לשתיכן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/4/2004  14:12 אם היא רוצה אותך זה סימן שהיא מרגישה - marcy g
23/4/2004  14:38 אני הייתי הולכת איתה - נעמה
23/4/2004  15:21 גם אני חושבת שכדאי לך ללכת איתה אם זו בקשתה, אולי הבטחון שלך יהידע שיש לך נותנים לה הרגשה טובה ומרגיעים אותה, וזה חשוב. (ל"ת) - לני
23/4/2004  15:21 אז איך באמת להתכונן לדבר כזה? - אלמונית
23/4/2004  17:15 אלמונית - לירון
23/4/2004  17:15 בהחלט להתלוות אליה, למה לא? - אורנה דן
23/4/2004  20:44 בהחלט והסבר למה אני חושבת - טלי
23/4/2004  20:45 על הפחדים שלי ולידות נפלאות - אלמונית
23/4/2004  20:46 אני עוד מהרהרת בקול רם, לכן עו ד לא מש עיכלתי ת כל מה שכתבו לי ,תודה שכתבתן (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  08:32 להיפגש עם דולה - יסמין
24/4/2004  10:00 אפשר לקבל כיווני מחשבה על מה דולה עושהתכלס בלידה בעצם? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  14:53 מה עושה דולה בלידה - - מירב שרמן
24/4/2004  15:32 תודה רבה מרב. בטח תהינה לי המון שאלות. אתן חושבות שיש לי מה לתת גם ללא הכשרה? (ל"ת) - אלמונית
24/4/2004  16:02 בבקשה רבה. במיוחד כתבתי לך מה היה לי לתת ל פ נ י שהיתה לי הכשרה - מירב שרמן
24/4/2004  16:16 אני תמכתי בכלתי בשתי הלידות שלה ואני לא דולה ולא מדריכה - הלכתי לדולה מקצועית שעשתה לי הכנה לתמיכה בלידה בצורה יוצאת דופן. ממליצה בחום. - הילה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש