|
25/6/2004 20:37
|
הללי
|
מאת:
|
|
תיתי היקרה!!!!!!
|
כותרת:
|
שפשפתי את העיניים כדי לודא שאני אכן רואה נכון. זאת את???? ואז רצתי למנוע לראות האם פספסתי משהו או שזוהי באמת הופעה נדירה שלך, אז הבנתי שאת מגיחה לפעמים ועד עכשיו לא ראיתי... בקיצור (וסליחה על הברבור התפל)- שמחה לראות אותך כאן, התגעגעתי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|