פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 20:37 הללי מאת:
תיתי היקרה!!!!!! כותרת:
שפשפתי את העיניים כדי לודא שאני אכן רואה נכון. זאת את????
ואז רצתי למנוע לראות האם פספסתי משהו או שזוהי באמת הופעה נדירה שלך, אז הבנתי שאת מגיחה לפעמים ועד עכשיו לא ראיתי...
בקיצור (וסליחה על הברבור התפל)- שמחה לראות אותך כאן, התגעגעתי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/6/2004  23:48 דנה - בהחלט! - ליאתה
25/6/2004  07:20 נכון וחצי - תיתי רופאת שיניים
25/6/2004  07:29 בקבוק ושיניים - אמא
25/6/2004  14:29 OT לתיתי, מתי צריך להביא ילדים לבדיקת שיניים ראשונה? (ל"ת) - פשפשית
26/6/2004  11:29 אכן, אני מגיחה, כאשר רותי מפנה אותי להגיח ותשובות - תיתי רופאת שיניים
26/6/2004  16:49 לגבי רופאי שיניים ישרים- - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש