פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 22:44 ענתי מאת:
מינה התכוונה כמובן לטובה קראוזה שלנו... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
24/6/2004  23:52 ובאותו נושא: שמעתי שארגון הFDA או איזשהו ארגון שקשור למזון ממליץ היום לתת לתינוקות תחליף חלב או הנקה מלאה עד גיל שנה (ולא חצי שנה) ורק אז להתחיל עם מוצקים. האם ידוע לכן? מה טובה חושבת על זה? תודה (ל"ת) - גם אמא
25/6/2004  00:04 פשוט תני לילד להנחות אותך - שרה
25/6/2004  17:49 הרצאה שעונה על כל השאלות - מינה
25/6/2004  23:26 טובה שלנו - מינה
26/6/2004  10:37 מינה וענתי תודה :) תיקון: ההרצאה ב-6.7 ול"אמלה" ו"גם אמא": - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
26/6/2004  11:04 תודה בנות וגם לטובה.... - אמלה
26/6/2004  12:04 לאמלה: - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
26/6/2004  14:20 איטליה.... - אמלה
26/6/2004  20:15 וואו. איטליה... - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
26/6/2004  23:16 טובה שוב תודה, צ'או גם לך ושבוע טוב. (ל"ת) - אמלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש