פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
25/6/2004 10:04
שושו
מאת:
לדניאלה ולשוקולד - הגבתי לכן בדיון על התקרית בעבודה
כותרת:
בלינק הבא
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=26436
שושו
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
25/6/2004 00:26
תגידי
-
מישהי
25/6/2004 07:20
תעיפי לפח... בכיף
-
דודה של מישהו
25/6/2004 07:43
מאד מובן
-
תמרה
25/6/2004 08:06
זירקי לפח ואל תרגישי אשמה בכלל.
-
טליה
25/6/2004 08:23
או אולי תתרמי את המתנה ואז בטוח תרגישי טוב. (ל"ת)
-
טליה
25/6/2004 10:05
OT לדניאלה ולשוקולד - הגבתי לכן בדיון על התקרית בעבודה
-
שושו
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש