פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 10:04 שושו מאת:
לדניאלה ולשוקולד - הגבתי לכן בדיון על התקרית בעבודה כותרת:

בלינק הבא

http://www.leida.co.il/message.asp?qt=26436

שושו

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  00:26 תגידי - מישהי
25/6/2004  07:20 תעיפי לפח... בכיף - דודה של מישהו
25/6/2004  07:43 מאד מובן - תמרה
25/6/2004  08:06 זירקי לפח ואל תרגישי אשמה בכלל. - טליה
25/6/2004  08:23 או אולי תתרמי את המתנה ואז בטוח תרגישי טוב. (ל"ת) - טליה
25/6/2004  10:05 OT לדניאלה ולשוקולד - הגבתי לכן בדיון על התקרית בעבודה - שושו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש