|
25/6/2004 07:11
|
פוריה
|
מאת:
|
|
קשה לא להיכנס להריון
|
כותרת:
|
גלולות והתקן הן שתי השיטות היחידות שעבדו אצלי. לגבר קונדום זה מונע מצוין! שאר השיטות לא בטוחות כלל. כמו שאמרת הימים הבטוחים יביאו לך עוד הריונות. לאורך כל שנות הפוריות שלי נכנסתי להריון ועשיתי הרבה הפלות והרבה ילדים. מבחינה רפואית לא יכולתי להשתמש בגלולות מעבר לגיל 28 ( לאימי , בגיל 32 , היה ארוע מוחי על רקע גלולות והרופאים המליצו לי להפסיק כשסיפרתי להם.) השתמשתי בהתקן שתי תקופות של 3-4 שנים . זה גרם לי לכאב בזמן ביץ ובזמן חדירה. לא נורא אבל מציק. תמיד כשהוצאתי הרגשתי הקלה מדהימה, מעין שינוי אנרגטי בגוף, שחרור. בפעם האחרונה שהשתמשתי בהתקן - מתקשרת אחת אמרה לי שזה ממש מפריע לי. ואז כשהשתחררתי מזה הבנתי עד כמה היא צדקה. אז כמובן מהר מאד נכנסתי להריון למרות ימים בטוחים ושמוש בספוג (הספוג בקוטל זרע, מכניסים נרתיק עד צוור הרחם, ומוציאים אחרי 12 שעות מינימום.) בקיצור זה גרר עוד שתי הפלות... ואז החלטתי שזהו. עכשיו תורו. בן זוגי דווקא שיתף פעולה. היה יותר מין אורלי ויצירתי אבל נפסקו ההריונות...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|