פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 07:11 פוריה מאת:
קשה לא להיכנס להריון כותרת:
גלולות והתקן הן שתי השיטות היחידות שעבדו אצלי. לגבר קונדום זה מונע מצוין! שאר השיטות לא בטוחות כלל. כמו שאמרת הימים הבטוחים יביאו לך עוד הריונות. לאורך כל שנות הפוריות שלי נכנסתי להריון ועשיתי הרבה הפלות והרבה ילדים. מבחינה רפואית לא יכולתי להשתמש בגלולות מעבר לגיל 28 ( לאימי , בגיל 32 , היה ארוע מוחי על רקע גלולות והרופאים המליצו לי להפסיק כשסיפרתי להם.) השתמשתי בהתקן שתי תקופות של 3-4 שנים . זה גרם לי לכאב בזמן ביץ ובזמן חדירה. לא נורא אבל מציק. תמיד כשהוצאתי הרגשתי הקלה מדהימה, מעין שינוי אנרגטי בגוף, שחרור. בפעם האחרונה שהשתמשתי בהתקן - מתקשרת אחת אמרה לי שזה ממש מפריע לי. ואז כשהשתחררתי מזה הבנתי עד כמה היא צדקה. אז כמובן מהר מאד נכנסתי להריון למרות ימים בטוחים ושמוש בספוג (הספוג בקוטל זרע, מכניסים נרתיק עד צוור הרחם, ומוציאים אחרי 12 שעות מינימום.) בקיצור זה גרר עוד שתי הפלות... ואז החלטתי שזהו. עכשיו תורו. בן זוגי דווקא שיתף פעולה. היה יותר מין אורלי ויצירתי אבל נפסקו ההריונות...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  00:29 ומה רע בשלושה בנים? (-; (ל"ת) - אמאמאמא
25/6/2004  08:43 תקראי על ה CERVICAL CAP - יהודית
25/6/2004  11:14 מה עם הזריקה הזו שמונעת כמה חודשים? (ל"ת) - עתליה
25/6/2004  12:35 קונדומים- זול, נוח, לא מחייב, לא יקר, לא הורמונלי - ממליצה
25/6/2004  14:26 לגבי הזריקה - פשפשית
25/6/2004  14:27 אני עוד אחת שלא אוהבת קנדומים. ולשואלת, תשאלי את הרופא שלך! דרך אגב, מישהי כאן הזכירה מעקב הפרשות אולי יעזור? (ל"ת) - לממליצה
25/6/2004  23:47 שאלה למשתמשות בקונדומים - קונדומית
26/6/2004  10:00 מצרפת הסבר ששרה כתבה אמש - דבי
26/6/2004  11:42 הערה: כדאי להתייחס לחלק השני של ההודעה (ל"ת) - דבי
26/6/2004  22:17 גם אני ממליצה על השיטה ששרה הסבירה - תמר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש