|
25/6/2004 21:25
|
נני
|
מאת:
|
|
----- OT אסנת ש. -------
|
כותרת:
|
אסנת, האם תוכלי בבקשה להציץ בדיון שצירפתי פה? זה בקשר לפליטות וריפלוקס, ואני זוכרת שאחד הילדים שלך סבל מזה. נשמח אם תוכלי להוסיף קצת...
תודה וסופש נעים...
נני
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=26476
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|