פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/6/2004 14:11 מירי2 מאת:
לא מאמינה בגמילות (בינתיים....) כותרת:
אני אומרת בינתיים כי איתי רק בן שנה+9 ואולי אני עוד אמצא את עצמי גומלת ממשהו (בטח מחיתולים).
מאוד נורמלי מה שקורה אצלכם. קודם כל תשאלי את עצמך למה חשוב לך להפסיק עם זה - בגלל לחץ סביבתי (לא סיבה טובה לדעתי) או בגלל שאת הייתי רוצה שיהיה אחרת. ואם אחרת - למה? ההרדמות ארוכות מדי? כואב הגב? לא יכול להרדם עם אף אחד חוץ מאמא/אבא? כל זה חשוב כדי להתאים את הפתרון.
בעקרון, את יכולה לנסות באופן הדרגתי להרדים על הידיים ולשים במיטה שניה לפני ההרדמות הסופית ואז להקדים כל פעם את הזמן בו שמים במיטה, או לחילופין לשים במיטה ולנענע, בעזרת יד אחת על הטוסיק ואחת באזור הגב/מותן דחיפות קטנות של הטוסיק לכיון הראש.
חוץ מזה להיות עם התכוונות בראש לזה שאת רוצה שזה יקרה, אבל לא ב"מלחמה", אלא בהדרגתיות וברכות.

בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/6/2004  14:21 פשוט בגלל שאני בהריון וקצת קשה לי עם המשקל שלה... (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  14:23 מה עם אבא? (ל"ת) - פשפשית
25/6/2004  14:40 גם אצלינו - בינתיים רק ידיים. קשה. (ל"ת) - קלי
25/6/2004  14:52 אנחנו מצאנו פתרון ביניים שמאד כיפי לכולנו... - ליאתה
25/6/2004  15:44 ליאתה, את מתכוונת לכורסה של אמריקן קומפורט כזאת? אז יש לי אותה וזה לא עוזר - נדנדה
25/6/2004  16:01 נדנדה יקרה, (יצא ארוך...) - ליאתה
25/6/2004  16:10 ליאתה תודה, אני אנסה. (ל"ת) - נדנדה
25/6/2004  16:48 אנחנו מרדימים ברוב המקרים את בת ה-9 חודשים ע"י סיבוב בעגלה - שושו
25/6/2004  20:12 ועוד משהו- - הללי
25/6/2004  20:20 עד לא מזמן - דבי
25/6/2004  21:07 בדיוק עכשיו עברנו להרדם במיטה - דפנהש
25/6/2004  21:48 מבינה אותך מאד!!! - חיה של שירי
25/6/2004  21:57 הנה לינק מעניין - חיה של שירי
25/6/2004  22:03 והנה *הדיון* עם כל מיני דעות שונות.... - חיה של שירי
25/6/2004  22:57 הרדמה ולליאתה - תמרה
25/6/2004  23:17 לתמרה - ליאתה
26/6/2004  00:30 אצלנו - annat
26/6/2004  10:30 annat!!! כנראה פספסתי משהו - דבי
26/6/2004  14:43 דבי, אהמממ... - annat
26/6/2004  15:11 annat הבנתי! - דבי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש