אני אומרת בינתיים כי איתי רק בן שנה+9 ואולי אני עוד אמצא את עצמי גומלת ממשהו (בטח מחיתולים). מאוד נורמלי מה שקורה אצלכם. קודם כל תשאלי את עצמך למה חשוב לך להפסיק עם זה - בגלל לחץ סביבתי (לא סיבה טובה לדעתי) או בגלל שאת הייתי רוצה שיהיה אחרת. ואם אחרת - למה? ההרדמות ארוכות מדי? כואב הגב? לא יכול להרדם עם אף אחד חוץ מאמא/אבא? כל זה חשוב כדי להתאים את הפתרון. בעקרון, את יכולה לנסות באופן הדרגתי להרדים על הידיים ולשים במיטה שניה לפני ההרדמות הסופית ואז להקדים כל פעם את הזמן בו שמים במיטה, או לחילופין לשים במיטה ולנענע, בעזרת יד אחת על הטוסיק ואחת באזור הגב/מותן דחיפות קטנות של הטוסיק לכיון הראש. חוץ מזה להיות עם התכוונות בראש לזה שאת רוצה שזה יקרה, אבל לא ב"מלחמה", אלא בהדרגתיות וברכות.
בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|